Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etableret vognmand søges til udvidelse af forretningen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 19. Aug 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vognmænd og Aminoer!

Vi er 4 unge mænd som arbejder på at starte en transportvirksomhed op. Vi er bekendte med den store konkurrence på markedet, men mener alligevel vi har en god idé.

Vi har alle kun B-kørekort!

Jeg selv arbejder for tiden hos en vognmand og er super glad for mit arbejde. Jeg kører på deltid i hverdagene og weekenderne. 
Mine to kammerater er på udkig efter fuldtidsarbejde som chauffører, og har begge erfaring fra kørsel som udbringere af mad i København.
Sidste mand i billedet søger deltidsarbejde som chauffør, og har ligesom de to andre også erfaring med udbringning. 

Hvorfor går de tre andre ikke bare ud og finder en vognmand at køre for?
Fordi vi kan stille som et stabilt og dynamisk hold, som kan dække hinanden og således sørge for altid at have en bil på vejene.
(to fuldtid som kan dække hinanden i dagtimerne i hverdagene, to deltid som kan dække hinanden i aftentimerne i hverdagene samt weekenderne)

Vi er derfor på udkig efter en etableret vognmand som er interesseret i at udvide sin vognpark med en ekstra bil.

Med tiden er målet at erhverve egen bil og selv dække driftomkostningerne af bil, løn, lovpligtige forsikringer mv. 

Vi er alle 4 bosiddende i Storkøbenhavn, og søger derfor en vognmand i københavnsområdet. 

Er der nogle som kunne have interesse? Eller er idéen helt hen i vejret? 

Venlig hilsen
Andreas Brandt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)