Hej Amino, I forbindelse med en forretningsidé vil jeg som enhver anden gerne teste markedet for min idé inden jeg sætter for meget igang. Mere konkret vil jeg dele flyers ud og se hvor mange henvendelser jeg får tilbage. Ud fra henvendelserne vil jeg så estimere om det kan betale sig at kaste sig ud i. Med henvendelser menes der bestilling, så jeg skal kunne give et tidspunkt for servicen. Hvis jeg nu estimerer at det godt kan betale sig, er det så muligt inden for en uge at klare følgende: Køb af firmabil (varevogn), oprettelse af firmakonto, samt logistik på henvendelserne. Endvidere: Enkeltmandsvirksomhed er allerede registreret, men der skal laves nogle ændringer ift. oplysninger om hvad virksomheden beskæftiger sig med og bestilles nyt medarbejdersignatur. Kan det lade sig gøre, eller er jeg nødt til at "satse" lidt mere på min idé? Mvh |
alex5207:I forbindelse med en forretningsidé vil jeg som enhver anden gerne teste markedet for min idé inden jeg sætter for meget igang. Mere konkret vil jeg dele flyers ud og se hvor mange henvendelser jeg får tilbage. Ud fra henvendelserne vil jeg så estimere om det kan betale sig at kaste sig ud i. Med henvendelser menes der bestilling, så jeg skal kunne give et tidspunkt for servicen.
Du er lidt på gyngende grund her. Du vil tilbyde en service som du måske ikke kan levere ?.
Og til resten kan jeg garantere dig at du ikke kan nå det på en uge. Prøv at starte med en firma konto og se hvor lang tid det tager. Og da du jo har registreret firmaet er det vel bare at fortsætte. Har lidt svært ved at se hvorfor du først registrer og så begynder at tøve bagefter ?.