Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til website eksperter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg sidder i den situation lige nu, hvor jeg gerne vil have min egen hjemmeside. (Jeg vil gerne øve mig i at lave hjemmesider med wordpress). Jeg har undersøgt en del på nettet, og er kommet frem til at man kan købe det der hedder "webhotel" igennem Unoeuro : https://www.unoeuro.com/products.php#specs 

Det koster 230 kr det første år, og efterfølgende koster det 111 kr pr år. Mit spørgsmål er så; Hvordan fungere det når jeg f.eks. har fået min website op, og jeg i

fremtiden måske ønsker at slette den og ikke længere vil betale den årlige ydelse. Kan man stoppe med at abonnere eller hvordan fungere det? 

Jeg håber i kan hjælpe mig :-) 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er et abbonoment som så meget andet. Det du køber er en plads på en server (altså en der har en "computer" med dit indhold på og så viser det når folk går ind på siden). Når du ikke ønsker den plads mere, er det bare at afmelde igen. 

Naturligvis kan du dog ikke få pengene tilbage, for det år du allerede har betalt. :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay på den måde.

Nu ved jeg ikke om det kun fungere sådan hos Unoeuro, eller om det mere er generelt. Men når man køber sig en plads på en server, hvor mange domain navne må man så benytte sig af? Er det kun et eller "unlimited"? (Kommer det and på hvilken pakke man køber?) 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at du godt kan lave addon domæner hos dem. Ellers kontakt deres support, de kan sikkert hjælpe dig på vej :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hrbakic:

Okay på den måde.

Nu ved jeg ikke om det kun fungere sådan hos Unoeuro, eller om det mere er generelt. Men når man køber sig en plads på en server, hvor mange domain navne må man så benytte sig af? Er det kun et eller "unlimited"? (Kommer det and på hvilken pakke man køber?) 

Jeg har selv et par webhoteller ved Unoeuro. På det ene har jeg et hoveddomæne, plus 3 andre domæner som jeg har tilknyttet webhotellet. 

På Hoveddomænet, altså roden af webhotellet har jeg installeret Wordpress med Unoeuro 1-click-installation(super nemt). 

Derefter har jeg på serveren/webhotellet via FTP oprettet undermapper hvor jeg via deres admin-modul har tilknyttet det passende domæne til undermappen. (oprettelse af undermapper kan også gøres fra deres admin-modul)

På undermapper har du også mulighed for at lave endnu en Wordpress installation.

På de tilknyttede domæner har du som standard ikke mulighed for at oprette fx mailkonto.

Ved Unoeuro har du ikke mulighed for at ringe til supporten, men de har en fin online support og en god faq.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)