IVS kunne være en løsning - og selv det at skulle "rode" med lån forekommer mig at være en overskuelig udfordring.
enig - jeg synes bare det er ret gasset at være TO om at stifte selskab og så kun kunne finde 1 krone værd man tør skyde i det. Når man med 99,99% sikkerhed så mangler penge til 2 gange arbejdsskadeforsikring - visitkort- hjemmeside og hvad ved jeg - så synes jeg det er gas ikke at starte med et beløb der lige dækker disse helt nødvendige omkostninger - måske 5 eller 10.000 kr ialt (2.500 - 5000 kr hver) - og i stedet skulle til at rode med at den ene af dem skal låne penge ind - beregne rente osv - når de faktisk virker lidt på bar bund.
Stift IVS men drop 1 kr - og vælg noget der dækker de første faste omk er mit ret faste råd
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Stift IVS men drop 1 kr - og vælg noget der dækker de første faste omk er mit ret faste råd
Enig - men i forhold til at lave et enkeltmandsfirma med en ansat - så er ekstraudgiften 1 x forsikring, som efter skat mv. ikke bør være det afgørende.
Enig - men i forhold til at lave et enkeltmandsfirma med en ansat - så er ekstraudgiften 1 x forsikring, som efter skat mv. ikke bør være det afgørende.
jamen helt enig - skrev også fra start anbefaling om selskab med fælles eje fra start -
Eneste man kan frygte er, at de måske ikke begge to er helt parate - og 2 i et IVS kræver altså man sætter sig lidt ind i et par ting - ejeraftaler osv - og VED man vil det som formålet er, for det er et rigtigt besvær at lukke igen efter lidt tid, når man opdager, det vist ikke var det man ville. Men JA helt klart hellere ApS eller IVS fra start frem for enkeltmands og ansættelse og rod med siden medejer - 100% sikkert
Hvis IVS så overvej min E-bog her i link trådstarter - den har huskelister, ejeraftale, stiftelse og meget andet i sig - Du ser indholdsfortegnelse i linket så der er ingen klik-risiko får du beslutter de 55 kr den koster eller ej
vh John Hannover
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER