Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af software-virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg kunne godt tænke mig at starte en software virksomheden op, som henvender sig til den offentlige institution(folkeskoler f.eks). Platformen bliver telefon apps.

Jeg har en idé og den skal jeg bruge nogle programmører til at lave for mig, da jeg ikke kan finde ud af at programmere.

Hvor finder jeg programmørerne henne og hvad havde du gjort? Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg vil gå i denne retning? Egentligt har jeg brug for nogle erfaringer fra softwarebranchen og jeg har aldrig prøvet at gå selvstændig før(så et par generelle råd, ville hjælpe mig således at jeg tænker lidt mere konkret).

Mange tak.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og velkommen

Først og fremmest ville Freelance børsen her inde være et godt bud.

Der findes også en masse udenlandske sider, hvor man kan få en Kineser til at lave tingene billigt. Problemet her er, at det hurtigt ender med at bliver dyre end en Dansk programmør pga. kulturforskelle, mangel på projektledelse mv. Så pas på der.

Held og lykke! :)

Tilmeldt 9. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan man gøre if. idéen ikke bliver taget? Skriver man kontrakt med kineserne?

Det lyder faktisk som en fantastisk løsning, i sær når jeg mangler at etablerer mig i første omgang.

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Soolo

I forhold til at finde en programmør så har vi tit gjort brug af freelancer.com. Dog kan de udenlandske sider bedst anbefales hvis du selv er i stand til at styre processen omkring at få udviklet den ønskede software sådan til en rimelig grad. Eksempelvis er i stand til at definere krav ret præcist og eventuelt i et format og sprog som software udviklere ønsker det.

Alternativt vil jeg anbefale at finde en dansk leverandør - evt. via amino freelancer side som allerede foreslået. Det er langt mere sikkert i forhold til at have en god proces omkring at få lavet sin løsning. Det er nemmere når det foregår på samme sprog og at man eventuelt kan mødes og arbejde tæt sammen omkring tingene.

God fornøjelse med projektet

Mvh. Jannik 

Køb FDM vinterdæk test 2015 vinder hos DaekSkifte. Billigste dæk online!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)