Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min lærebog er forsinket, men webshop vil ikke annullere ordren

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Enig- jeg ville skrive Retur efter aftale på pakken - jeg mener stadigt posten tager den med så - mere for at undgå bøvl, men er der skriftligt givet besked om, at den går retur, så bør der ikke kunne ske spor ved det.

Hvis man gør det, er posten i sin ret til at notere pakken som leveret.
Så det kommer virkelig an på hvor gode venner man er med sit posthus/pakkeudlevering/postbud/osv....

Modtagelse nægtet, er ikke anbefalelsesværdig da forsendelsen kan komme fra 3.mand, og vil gå retur dertil,
måske uden at webshoppen får besked på at pakken er gået retur. Hvorfor de nægter at udbetale pengene.

Bedste råd er: Læs deres betingelser, og følg dem i forhold til returnering. Husk at få kvittering for afsendelse 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Statsaut. revisor:

Der kom nye regler for returnering ved nethandel i juni 2014, så nok en god ide lige at læse dem, fremfor at støtte sig på, hvad diverse netbutikker måtte skrive i deres betingelser.

Netbutikken kan selvfølgelig godt stille dig bedre men ikke ringere.

De nye regler er bla. beskrevet her : http://www.forbrug.dk/Nyheder/2014/Nye-forbrugerregler-faar-isaer-betydning-for-nethandel

Det passer da også meget godt med det, som der er skrevet i tråden?

En pakke går iøvrigt retur, hvis modtagelse nægtes, uden at der påløber afsender ekstra omkostninger til returforsendelsen. Dermed kan varen sendes gratis retur, og man har sparet de penge... 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)