Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med eget smykkemærke - hvordan får jeg salget igang?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har netop åbnet min webshop http://celist.dk hvor jeg sælger mine egne smykker, lige nu dog kun armbånd. Jeg har arbejdet lidt med mine tekster for at kunne komme på google, men får altså ikke ret mange besøgende. Derudover har jeg snuset lidt til facebook og adwords, men ikke for alvor givet mig i kast med det.

Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig igang med salget, og ellers komme med andre gode generelle råd Smile 

PS. jeg bruger shopify som platform.

Med venlig hilsen
Cecilie List Bukrinsky

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Dine produkt fotos er ret kedelige og amatør amatøragtige mht lyssætning og skarphed, produkterne fremstår ikke lækre så man får ikke ligefrem købelyst.   

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn, Tak for dit input. Dog er jeg selv ret tilfreds med billederne, der er taget hos Trendshots, som leverer til mange store brands. Men hver sin smag. Synes da det er ret skarpt og viser hele armbåndet.

Men det ville være fedt hvis du kunne komme med et på bud på et billede du finder mere tiltalende - med samme produkttype Smile Det ville jeg kunne bruge bedre..

Med venlig hilsen

Cecilie List Bukrinsky

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes nu at dine billeder er fine. De fejler ikke noget.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Kim! 

Mvh

Cecilie List Bukrinsky

Fra Singapore
Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Manoanim Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes din foerste fejl er dit firma navn fylder halvdelen af din forside, 

se paa http://www.nialaya.com/ 

det ligner maaske lidt, men det fede ligger i detaljerne. jeg gider jo ikke som kunde se dit firma navn, jeg vil se hvad du har at byde paa. 

Jeg syens dine billeder er fine, maaske kan Ravn fortaeller hvad han synes der er galt med dem, hvad goer dem kedelige?

Jeg synes fx naar man har noget livsstils ind over sin hjemmeside, som fx http://www.uber.com har saa giver det et personlig praeg, forstaar du hvad jeg mener? 

jeg tror ikke smykke markedet er nemt at komme ind paa, men jeg har ikke selv proevet, min veninde har lige startet en ur forretning online, saa den sidder jeg paa sidelinjen og foelger med paa! 

 jeg synes det et godt fundament du har faaet lagt, nu skal du vel til at definerer. Held og lykke mate!

Fra Koebenhavn
Tilmeldt 8. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan heller ikke se at dine billeder skulle fejle noget...

Har du prøvet at sælge gennem etsy.com ?

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, tak for svar!

Jeg får rettet headeren så navnet bliver mindre med det samme! 

Tak, ja jeg vil i hvert fald gerne vide hvad der kunne gøres bedre.

Har tænkt mig at oprette en personlig blog på siden, som man kan følge. Forstår ikke helt hvad du mener med personligt præg i forhold til uber? Kan du uddybe? :)

Nej der er rigtig mange konkurrenter på det marked, held og lykke med din veninde! 
Tusind tak! 

Mvh 
Cecilie List Bukrinsky

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan heller ikke se, hvad der er galt med billederne - de er da super.

Personligt, ville jeg nok gøre slideren du har i toppen en anelse mindre - på denne måde ser man produkter på forsiden, uden at skulle scrolle. Det er selvfølgelig smag og behag :)

Google shopping kan være en mulighed for at få skudt salget i gang, for et begrænset budget. Det koster lidt penge, men generelt er konverteringsgraden større end ved almindelige adword - det vil sige, at man får mere salg for sine reklamekroner.

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vicmun

Tak skal du ha - og nej har ikke prøvet etsy.com, det vil jeg undersøge!

Tak for svar :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)