Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde ny ejer til ApS ?. Salg 1,-

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino.

jeg står med et selvskab fra januar som jeg ikke længere kan overskue og derfor gerne vil afsætte så andre kan få glæde af det og dets værdier.

hvordan får jeg det bedst muligt afsat og hvordan er reglerne?.

Må jeg sælge til 1,- for og komme af med det og vare så er bonus?

der er ældre campingvogn og nogen varepartier, men forventer ikke rigtig noget, men vil gerne et sted man hurtigt og nemt kan få det afsat.

er det korrekt en ny ejer har til årsopgørelse og få det rettet op med fulde kapital igen?.

håber i kan hjælpe med svar.

tak for godt forum, har fulgt med længe på sidelinien

Fra KALUNDBORG
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hobropigen.

Du kan godt sælge det for en krone, men jeg har svært ved at se hvad fordelen for en køber skulle være, hvis der skal tjenes penge for at firmaet overlever. Idag kan du jo starte nyt selskab for 1000 kroner, som senere kan laves om til et ApS.

Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der findes jo ivs, derfor tanken at når vare og campingvogn fulgte med kunne være del af overtagelse og derfor skabe lidt kapital igen :)

det var også mest så jeg kunne få afviklet hurtigst muligt og anden måske kunne bruge værdierne til feks kræmmermarkeder.

Fra KALUNDBORG
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok så kan der være en fordel, hvis du kan finde ham der vil overtage det. 
kan du ikke det og der ikke er gæld i firmaet, kan du altid lukke det :-)

Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan lukkes det direkte, koster det ikke noget?. 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hobropigen:
Hvordan lukkes det direkte, koster det ikke noget?. 

Der skal jo laves nogle opgørelser, og hvis du ikke selv kan lave dem skal der jo fagfolk til. Det undrer mig lidt at du har startet et APS når du åbenbart ikke ved noget om det ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal jo alle starte et sted, så prøver man ikke vinder man aldrig, nu har jeg prøvet og det gik ikke. Opgørelser og regnskaber har jeg ikke begreber om det er udenfor min faggruppe 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hobropigen:
Opgørelser og regnskaber har jeg ikke begreber om det er udenfor min faggruppe 
Få dig en revisor.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg desværre ikke mulighed for, de skal jo også betales og med underskud er der ikke penge til det. Netop også derfor vi stopper mens legen er god

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du har gæld til kreditorer og skat og moms måske, og ikke kan sælge, hvad jo kan være meget vanskeligt med ApS  hvor regnskab måske ikke er komplet, så kan du ikke bare "stoppe" mens legen er god.

Du kan risikere hæftelsesgennembrug og bilve personlig ansvarig i yderste instans, og selskabet kan jo ikke bare ligge dødt hen med gæld

Brug 5000 private kroner på at få en revisor til at lukke det evt ved erklæring, eller frameld direktion og evt revisor, så tvangslukkes det. Du skal så afgive fuld forklaring om kreditorer og tager persionligt ansvar for, at den er korrekt, men eller ikke andet personlig, hvis ikke du har kørt det helt skævt

Vo intet vover intet vinder siger du, men den holder altså ikke Det man gør, køre bus eller stifte ApS har konsekvens og såmå man få tingene i orden, også selv om det ikke er helt gratis

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)