Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig og stabil transportør af paller til Oslo regionen ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg leder efter en vognmand/speditør som kan håndtere vores leveringer til Oslo (og omegn)
De fleste speditionsfirmaer kan som udgangspunkt klare det, men flere er afprøvet og der er ganske enkelt for meget bøvl og besvær.
Derfor leder jeg efter en samarbejdspartner som kan matche følgende kriterier til en rimelig pris:

1: Helst daglig afgang - mindst 3 afgange pr uge
2: Vognmanden klarer alt omkring toldbehandling, ind/udførsel etc. (vi leverer faktura til formålet ved booking)
3: Transport-tid fra Billund/Vejle til levering på adressen helst dag-dag, men levering senest 2 dage fra afhentning er ok
4: Skal kunne håndtere alt fra en enkelt palle til full load (33 paller)
5: Aftaler om fix-terminer (leveringsdato er bekræftet overfor modtager som seneste ankomst - må gerne leveres tidligere)
    skal overholdes uden tvivl og uden undtagelser. Når vi har fix-terminer får du 2 måske 3 dage til transporten så der er rigelig
    med buffer til at læsse om, finde anden bil/chauffør etc. så den aftalte dato for seneste levering kan overholdes.

Kan du løfte sådan en opgave med ca. 30-40 transporter om året hører jeg meget gerne fra dig

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)