Jeg sad nu her en fredag morgen og blev lidt irriteret over at alle kåringer der bliver lavet af webshops ikke er baseret på andre webshopsejeres - Altså eksperternes vurdering. Vi skal dog jo selvfølgelig heller ikke smide kunderne helt ud af denne ligning, så der skal jo selvfølgelig også være en eller anden form for kundernes pris. Derfor skyder jeg nu et projekt i søen. "Danmarks bedste webshop", kåret af andre webshopejere. Der er selvfølgelig en masse andre krav og specifikationer jeg skal have udarbejdet, derfor vil jeg lige smide den op og høre om der nogen der er klar på at være med til at skyde dette projekt igang. Jeg forestiller mig følgende: - Vi skal have en der kan smide et website sammen - Kunne være her på Amino, Martin du skriver bare. :-) |
Hej Jesper,
helt fin idé - væk med smagsdommerne (specielt dem på DR2 ) og sæt "branchen" til at bedømme hvad der holder. Det giver naturligvis en anden type af vurdering da det jo så ikke er professionelle grafikker, brugervenlighedsguruer osv. der bedømmer - og det er jo ikke helt sikkert at ejeren af hundekiks.dk (tilfældigt navn) er skrap til at se hvad der virker. Men det skal da nok blive sjovt, kan jo være man lige skal nå at lave en butik inden så :)