Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks bedste webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad nu her en fredag morgen og blev lidt irriteret over at alle kåringer der bliver lavet af webshops ikke er baseret på andre webshopsejeres - Altså eksperternes vurdering. Vi skal dog jo selvfølgelig heller ikke smide kunderne helt ud af denne ligning, så der skal jo selvfølgelig også være en eller anden form for kundernes pris.

Derfor skyder jeg nu et projekt i søen.  "Danmarks bedste webshop", kåret af andre webshopejere. Der er selvfølgelig en masse andre krav og specifikationer jeg skal have udarbejdet, derfor vil jeg lige smide den op og høre om der nogen der er klar på at være med til at skyde dette projekt igang.

Jeg forestiller mig følgende:

- Vi skal have en der kan smide et website sammen - Kunne være her på Amino, Martin du skriver bare. :-)
- Vi skal have en der kan lave noget PR.
- Vi skal have en eller anden form for revisor der kan sikre at gennemførslen bliver lavet rigtigt.
- Ja, vi skal jo sikkert have flere, men det var lige hvad jeg havde i hovedet.

Det kunne være fedt med kåringer indenfor flere kategorier. Design, Brugervenlighed, Call-to-action, smartest feature, bedste udcheckningsopbygning, ja kreativiteten er den begrænsende faktor.

Jeg håber at høre fra nogen der er klar på ideen.

Mvh.

Jesper Hvejsel

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 15:18

Hej Jesper,

helt fin idé - væk med smagsdommerne (specielt dem på DR2 Wink ) og sæt "branchen" til at bedømme hvad der holder. Det giver naturligvis en anden type af vurdering da det jo så ikke er professionelle grafikker, brugervenlighedsguruer osv. der bedømmer - og det er jo ikke helt sikkert at ejeren af hundekiks.dk (tilfældigt navn) er skrap til at se hvad der virker. Men det skal da nok blive sjovt, kan jo være man lige skal nå at lave en butik inden så :)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 16:10

Det lyder som en helt fin idé... den vil jeg godt være med til at hjælpe til med... jeg skal dog bare lige bruge 25 timer i døgnet først... men hvis jeg får tid, så vil jeg godt hjælpe med at strikke en hjemmeside sammen... kunne evt. laves som en blog og så et rating system på...

Jeg går lige i tænkeboksen... måske vi skal have fat i noget cms, ville nok være mest optimalt måske... 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:08

Jeg syntes helt sikkert også det er en sjov ide.  Så Yes

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 17:14

Så mangler vi kun nogen der er klar til at give en hånd med. :-) 

Men hvis det ikke er tilfældet har jeg følgende plan B.

Lave afstemning ved hjælp af Amino og de funktioner der nu er.

Men det kunne jo altså være federe hvis Viceværten synes det var en god ide og vi kunne få det til at blive noget lidt større. 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 17:16

Det er det dejlige ved Amino, mens man sidder og skriver så er der en der melder sig på banen.

Men det lyder rigtigt godt Brian, vi prøver at finde time nr. 25.... Jeg vil selv kunne hjælpe en del med grafikken og lignende.

Jeg håber også at der er nogen der flere der vil støtte op, der må være nogen der på et par timer vil kunne smide det sammen af noget open source.

Mvh.

Jesper Hvejsel

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:34

Er det kun mig der ikke helt kan se idéen i det? Smile

Jeg kan godt forstå det der med at andre webshopejere er eksperter, men et eller andet sted er det vel kunderne der vælger om de vil handle i en webshop eller ej.

Nu må du/I ikke misforstå mig, men jeg kan ikke se hvorfor dette skulle være bedre, end at lade forbrugerne af webshops afgøre hvorvidt de synes en webshop er flot, behagelig at bruge, let at navigere i osv.?

Men det betyder selvfølgelig ikke at I ikke kan gå udenom forbrugerne og bare klappe hinanden på skulderen.

Hvis jeg var webshop ejer ville jeg nok foretrække at få positiv respons fra en handlende kunde, end fra en eller anden anden webshopejer. Men igen.. det er jo nok også bare mig og jeg er ikke webshopejer endnu, så hvad ved jeg om det

Dette var blot det der faldt mig til hovedet da jeg læste denne tråd, kan jo være at nogen af jer kan give mig svar på ovenstående og hvorfor jeg er helt ude i Lars ty****** marker.. hvis jeg altså er det Big Smile

Og god weekend

Joel 

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 01:09

Inden for filmverden har man to forskellige slags bedømmelsudval, der overrækker priser hvert år. Bodilfestivalen er kritikernes pris til filmbrancen, imens Robertpriserne er filmfolkenes egen vurdering af det sidste års filmproduktion.

Det er klart at kritiker og udøver kan have forskellige smag og sådan vil det sikkert også være for dem der sælger noget kontra dem der køber det.

"Udsigten kan falde meget forskellig ud, det afhænger af hvor man befinder sig". 

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 11:03

Vi har nu lavet www.ewards.dk hvor konkurrencen bliver ført inden. Nominer din favorit webshop! 

Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:17

Meget spændende projekt :-) Glæder mig til at se hvem der bliver kåret som vinder!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)