Jeg driver www.schulzeservice.dk og kæmper lidt med at få genereret besøgende kunder på website til ordrer eller ønskede tilbud. |
Prøv Google
Jeg driver www.schulzeservice.dk og kæmper lidt med at få genereret besøgende kunder på website til ordrer eller ønskede tilbud. |
Arbejder med fliserens og algebekæmpelse |
Indflydelse eller ej er det et lovkrav, så det ER en god idé. :-)
Regler for hjemmesiderDer er krav, som din virksomheds hjemmeside altid skal opfylde, uanset om den sælger til forbrugere eller til virksomheder. Din virksomheds hjemmeside skal som minimum oplyse:
|
Jeg synes at i fokusere alt for meget på priser på Jeres hjemmeside, så den kommer til at fremstå lidt rodet og amatøragtigt. Spild meget mere på at løse folks alge problemer. ved at fortælle hvordan i kan hjælpe dem af med deres problem. Mht. annoncering skal i huske på at i kun bliver fundet på nettet hvis folk søger på Jeres service, alle dem der har et behov men som ikke søger på nettet, vil i aldrig få fat i. Prøv med real life annoncer, f.eks i aviser, haveblade, fagblade (erhvevs /offenlige - kunder) Bus reklamer, Taxi reklamer osv. Udstil på messer / haveshows ...... osv.
Held & lykke Ravn |
fint nok 😀 Det skal selvfølgelig på uanset hvad der står i tilsendte jeg ikke gad at bruge tid på 😉 |
Ravn |