Skal man virkelig vente 3 uger på sit cvr nummer eller kan man gøre det hurtigere? |
Hej!
Ja...det tager normalt ca. 14 dage for enkeltmandsvirksomheder.
/Peter
Skal man virkelig vente 3 uger på sit cvr nummer eller kan man gøre det hurtigere? |
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
ok tak for svaret :) |
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Hej! Hmmm..har jeg prøvet flere gange, men uden held.
/peter |
Har jeg heller ikke haft held med. Men det virkede vist for 10 år siden :) |
Det er sjældent Erhvervs- og Selskabsstyrelsen kan oplyse CVR-nummeret før det er offentliggjort på www.cvr.dk. SKAT tildeler CVR-nr. når de har godkendt registreringen og dagen efter, vil det være synligt på cvr.dk.
|
eogs >> Herligt at møde jeg i marken 'hvor det sner'. Så er vi da sikre på kompetente svar. Så vil jeg benytte lejligheden til at spørge om en 'typisk ekspeditionstid' for en ukompliceret momsregistrering. Jeg forstår at det er Skat der opretter i cvr på jeres vegne og ikke som jeg troede jer der momsregistrerede på Skats vegne. Men du har måske alligevel et svar. Husker en gang at have læst 'vi tilstræber xx dage, men p.t. er det snarere yy dage'. Den tilsvarende oplysning nu kan jeg ikke finde på cvr.dk |
Omkring ekspeditionstiden kan jeg henvise til vores hjemmeside http://eogs.dk/sw21274.asp E&S foretager registreringen, men alt vi registrerer bliver sendt igennem SKAT, så SKAT har en mulighed for at tage en registrering ud til nærmere undersøgelse/kontrol. |