Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen mails fra tråde, jeg er aktiv i + kan ikke rette signaturen

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen, som svarer på Aminos support mail, så jeg prøver her i stedet...

Jeg kan stadig på 7 mdr ikke rette min signatur eller profiltekst. What to do? Jeg har omtalt problemet adskillige gange, men 7 mdr senere er status, at problemet stadigvæk er der...

Jeg får heller ikke mails mere, når der kommer en besvarelse i en tråd, hvor jeg er aktiv/følger. Hvordan slås det til? Jeg har ikke tid til at se samtlige tråde igennem dagligt for at se, om jeg tidligere har deltaget...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får heller ikke mails ved nye svar mere - kun, når der debatteres i et blogindlæg Wink

Jeg bruger dender gule knap på forsiden 'Debatter jeg deltager i' - så kan jeg se, om der er kommet nye svar.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Og funktionen RET overskrift er også væk igen

Det virker også som at den "hakker" ved skrivning - som med gammelt telefonmodem

Derudover står sponsorlinks med "sjove" tegn hvor der skal være Æ Ø og Å - og har set elendige ud i lang tid, hvilket må besværliggøre salg af den slags links

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov - nu fik jeg sgu en mail, da John kom med et indlæg..

Måske der sidder en Amino-nisse et sted og laver tricks? Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange funktioner er gået i udu efter vi har fået hurtigere servere.
Det gode er at Amino er hammer stabil og hurtig, men det dårlige er at mange små ting vi gennem årene har lavet, er gået i stykker.
Da flere og flere brugere reklameblokkere m.m. er økonomien bare ikke til at have mange udviklere, så det tager den tid det tager at lave desværre.
Jeg har bedt Niels undersøge hvorfor supporten ikke er besvaret, det burde den løbende blive.

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

er det umuligt at lave en "showstopper" som gør, at har man reklameblokker aktiv så kan man slet ikke læse amino men kun en tekst om at adblock skal være slået fra

For mig ville det være naturligt nok, at hvis man lever og lønner de som supporter sitet ved hjælp af reklame, så lukker man folk der bruger adblock eller lignende helt ude.

Der er sikkert argumenter for og imod og jeg kan slet ikke bedæmme effekten

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle tekniske løsninger, men de giver meget badwill.
Det rigtig sørgerlige er, at Apple nu bygger blokkere ind i alle deres løsninger og det vil koste mange små netmedier livet.
Amino skal nok bestå, men det bliver svært at få det til at hænge sammen.
Vi har lige indført handelsgebyr på Virksomhedsbørsen, så vi prøver at finde alternative måder at få enderne til at mødes på.

De bedste hilsner

Martin



Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

En måde relativt nemt at få nogle flere plusprofiler, vil jeg tro er at arbejde lidt med Amino Freelancer.

For et par dage siden var der én, der skulle bruge en freelancer, som spurgte om han virkelig skulle være plusprofil for at finde een. Det burde egentlig være omvendt - at man skal være plusprofil for at blive fundet.

Det vil sikkert give en masse trafik, hvis virksomheder kan komme ind fra gaden og finde en freelancer her - uden at behøve at betale for det. Derimod vil det sikkert tiltrække en hulen masse freelancere, som gerne vil have en profil her, fordi Amino på forhånd er så synlig.

Der er desuden mange andre ting man kunne gøre ved Freelancer - men det tror jeg kunne gå hen og blive en lille cashcow hvis den snittes rigtigt Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der med at der ikke står ø,æ,å i Reklame boksen, er fordi at UTF8 Encoding er sat forkert. Men det kan fixes på 1 minut, I skal bare prøve jer frem med utf8_encode eller utf8_decode rundt om teksten i PHP.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er spøjst. Jeg får mails med nye svar i denne tråd - men ikke fra andre tråde..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)