Der er ingen, som svarer på Aminos support mail, så jeg prøver her i stedet...
Jeg kan stadig på 7 mdr ikke rette min signatur eller profiltekst. What to do? Jeg har omtalt problemet adskillige gange, men 7 mdr senere er status, at problemet stadigvæk er der...
Jeg får heller ikke mails mere, når der kommer en besvarelse i en tråd, hvor jeg er aktiv/følger. Hvordan slås det til? Jeg har ikke tid til at se samtlige tråde igennem dagligt for at se, om jeg tidligere har deltaget...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Mange funktioner er gået i udu efter vi har fået hurtigere servere. Det gode er at Amino er hammer stabil og hurtig, men det dårlige er at mange små ting vi gennem årene har lavet, er gået i stykker. Da flere og flere brugere reklameblokkere m.m. er økonomien bare ikke til at have mange udviklere, så det tager den tid det tager at lave desværre. Jeg har bedt Niels undersøge hvorfor supporten ikke er besvaret, det burde den løbende blive.
Fair nok, jeg savnede bare et svar på, om problemet kun var her eller...
Men så håber jeg 7-9-13, at de to punkter her bliver løst, for det må da også være i jeres interesse, at få masser af besøgende og sidevisninger :)
PS nu du er ved at undersøge det, kunne du så ikke også undersøge, hvad der skete med den gave, som vi ekspert bloggere fik sidste år? Den kunne nemlig ikke sendes til mig i Tyskland, og den er aldrig dukket op på min fætters adresse i DK, selvom jeg har skrevet rigtig mange mails med Niels om det. Det skal siges, at Niels har været super til at svare, pakken er bare aldrig dukket op nogen steder :(
Og så har jeg ikke mere brok :)