Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Microsoft Office FrontPage 2003 købes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg ved ikke lige hvad kære Microsoft har tænkt sig.

De har øjensynlig ladet Microsoft Office FrontPage 2003 udgå til fordel for Sharepoint Designer.

Problemet er bare, at der ikke er nogen webhoteller, der understøtter Sharepoint Designer Sad

Mit gør i hvert tilfælde ikke.

Og Microsoft Office FrontPage 2003 er åbentbart ikke til at få fat i mere. Jeg har prøvet flere steder uden held.

Hvis du ligger inde med 2 komplette sæt Microsoft Office FrontPage 2003 incl. licenser er jeg meget interesseret i at købe dem af dig.

Hvis du har andre forslag, så er jeg også interesseret i at høre dem.

I sidste ende må jeg investere i Dreamweaver hvis Microsoft ikke gider at sælge deres produkter.

Venlig hilsen, Christian

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:32

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:38

Hej Keld.

Tusind tak for forslaget.

Det var det sidste jeg gjorde inden jeg skrev indlægget.

Shop IT online tager ikke telefonen og ItButikken har den ikke på lager og kan intet fortælle om, om de nogensinde får den igen.

Så det går godt Sad

Venlig hilsen, Christian

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:01

Hej Christian..

Den er nok svær at finde,men måske kan jeg hjælpe dig, for jeg mener jeg har 2 stk. på lager, fordi jeg bestilte en senere ige og  hvad jeg troede var en nyere version..men bare 2003 begge to.

Jeg vender tilbage til dig snarets, når jeg har undersøgt dette..

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:15

Hej Christian,

SharePoint Designer er IKKE en afløser for FrontPage - den er beregnet til SharePoint Services og SharePoint Server.

Den åndelige efterfølger til FrontPage er Microsoft Expression Web, eller Microsoft Visual Web Developer Express (gratis).

mvh Carsten

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:24

Hej Keld.

Jeg har nu, i en anden tråd set, hvilke webshops der er populære.

Bl.a blev Ravenholm nævnt - nu pc-ware. Dem ringede jeg så til, fordi de tidligere har kunnet hjælpe.

Og rigtig nok, de vidste hvad de talte om Yes

Det er ikke Sharepoint Designer jeg skal bruge; men Expression Web. Begge er afløsere for Front Page 2003 

Og den havde de. Så nu er den købt Big Smile

Ellers tusind tak for tilbuddet.

TAK AMINO Big Smile

Det, man kan lære af dette er, at man skal kende sine produkter for at kunne sælge dem. Alle de sælgere, jeg havde talt med i de forskellige online-shops fortalte alle, at det er Sharepoint Designer, der er afløseren. De havde sikkert kunnet sælge mig det rigtige produkt, hvis de bare selv vidste hvordan tingene hang sammen. Så Microsoft er undskyldt i denne sag. Wink

Venlig hilsen, Christian

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:29

Hej Carsten.

Ja, det fik vi så skrevet samtidig. Tusind tak for hjælpen....

mvh, Christian

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:30

Hej Christian

Det er jo bare godt at du kan komme videre..

mvh Keld

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:33

Efterskrift til hvem der måtte have interesse i det:

Microsoft Expression Web fungerer ikke på dansk, da man skal downloade en dansk sprogpakke som ikke er udviklet.

Det går helt galt, når man har includes i sine ASP filer.

Så efter at have kæmpet med problemer i måneder incl. Microsofts Support har de nu kastet håndklædet i ringen og har fortalt, at de ikke kan køre Microsoft Expression Web korrekt på dansk med dansk styresystem.

Så nu er mine 2 softwarepakker returneret til leverandøren og jeg har vidst fået købt de 2 sidste Front Page 2003 der var tilbage i Danmark i stedet - grundet et venligt tip fra Kim Kennedy, der havde været inde at se denne tråd og herefter fandt en leverandør der stadig havde 2003.

Venlig hilsen,
Christian

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 12:26

Som gammel frontpage bruger er jeg gået over til det gratis Visual Web Developer 2008 som jeg synes fungerer rigtig godt.

http://www.microsoft.com/express/vwd/ 

Jeg ved ikke hvordan det håndterer de gamle frontpage specifikke ting som formularer, billedgalleri mv. men det forbinder helt problemfrit til et webhotel via frontpage extensions og brugerfladen er top og moderne.

Bare en ekstra mulighed, hvis det ikke bliver godt med FP2003. Held og lykke.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)