Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har de gode ideer?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en artikkel i BT d.d. som de fleste herinde burde læse. Det er ærlig talt noget jeg altid har vidst, fordi jeg uden at sige for meget er en af dem. Denne artikkel rammer tæt på 100% korrekt på min person. Desværre har jeg måttet meget dårligdom igennem fra omgivelser, der ikke vil respektere at jeg er lidt anderledes. Bl.a. derfor er jeg tvunget til at være lidt annonym, selv om jeg gerne hjælper andre. 

Hvad der er vigtigt er, at det er dem der både har uddannelse og tænker ud af boksen, som skaber udviklingen i samfundet. Det er ikke dem med de høje karakterer, de har kun lært hvad der står i bøger der måske er skrevet for 30år siden. De har ikke altid lært at tænke selv, og er ofte bange for nye løsningsmodeller. Det er ikke kun skidt, men alligevel en realitet i mine øjne, at de fleste ledere bliver ved det velkendte så de undgår de fleste fejl, men derved får de ikke skabt den optimale innovation.

Derfor er det så vigtigt at et land som Danmark har en hær af iværksættere der kan tænke ud af boksen og tør afprøve deres ideer. Helst uden at de ødelægger deres fremtid ved en evt. fiasko.

Giver artiklen ligeså meget mening for Jer som den gør for mig?

http://www.bt.dk/livsstil/dr-direktoer-de-dygtigste-er-tit-dem-der-er-paa-kanten-til-at-blive-sendt-paa-psy

Hvad kan samfundet gøre for at skabe bedre vilkår for innovative ideer/mennesker?

Mit forslag, kræv at alle pensionsselskaber SKAL sætte 2% af alle præmieindtægter i nystartede virksomheder, derved tvinger man branchen til at skabe ny innovation. Hvad siger I?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)