Efter lang tids arbejde kan jeg endelig offentliggøre min nye virksomhed i dag d. 25 August, KTH Media, hvor jeg, sammen med min partner Sara Rosborg, skaber resultatorienterede webløsninger til både store og små virksomheder. Besøg hjemmesiden her. Det betyder, at vi går en spændende tid i møde med forhåbentligt mange sene aftener, hvor der skal knokles ekstra hårdt, så vi på sigt kan vækste og skabe en forretning med overskud!
Jeg vil jeg gerne sige tak til Amino, der har gjort dette muligt, da jeg simpelthen har brugt så mange dejlige timer herinde på at forberede mig.
Udover dette vil jeg gerne tilbyde iværksætterne her på Amino et godt tilbud på vores services. Vi arbejder blandt andet med:
- Erhvervshjemmesider - Grafisk design - Opsætning og integrering af nyhedsbreve - Professionelle virksomhedersprofiler på sociale medier. - Tekstforfatning - Google Analytics - Vedligeholde og back-up
Nu har jeg testet på flere forskellige smartphones og tablets, og kan ikke få øje på den skæve tekst. Men i stedet kan jeg se at min slider ikke tilpasser sig forskellige enheder som den skal jeg, det bliver ihvertfald ordnet med det samme!
Mange tak!
Har din webshop brug for en erfaren hånd? Med 9 års erfaring inden for e-handel kan jeg blive din eksterne webshop manager | Appreciate Web