Vi laver som du ser om og vi tester lidt ting. Du har helt ret i at det ikke er voldsomt gennemtænkt det du ser lige nu, for det er blot et mellemstep før vi launcher store ændringer. Det er den måde jeg arbejder på og det virker fint for mig. Men jeg er da ked af at du er utilfreds.
Jeg er skam slet ikke utilfreds, tværtimod det er helt fantastisk det du gør med Amino, Virksomhedsbørsen, Bestyrelsesbørsen og min kæreste er også fantastisk og børnene og alt er bare fantastisk jeg er bare glad... men inden det bliver rent bubbor'nistisk...
Sååå var det bare en konstruktiv kritik - tag det som en mand ;-) - uanset hvilken udviklingsmetode der passer bedst - "Buttoms up", "Adjust for maximum smoke" ell. så ville det da være rart at vide om man skal betale for ydelsen både før, under eller efter man benytter den ;-)) og hvor mange milliarder det kommer til at koste - sikker på der står en vejledning et sted i en af dine bøger ;-)
De gladeste hilsner
LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,
Jeg tager det da bestemt som en mand, men det er jo ikke nemt at vide hvad din kritik egentlig går ud på. Alle annoncer på Amino Virksomhedsbørs bliver nu korrekturlæst og 90 % af dem skal rettes. Hvis man gerne vil have at det skal gå lidt stærkere, så er der vel ikke noget mærkeligt i at det koster nogle penge. Sådan var det også på Jubii med links og det fungerede fint. Men som nævnt, så er det blot i en overgang, der kommer en helt anden model inden for de næste uger. Men det bliver stadigvæk muligt at sætte til salg gratis og det er jo noget billigere end div. virksomhedsmæglere, som gerne tager op til 100.000 kr. bare for at starte en salgsproces op og så lige oven i det skal have 5-10 % af salgssummen i succesgebyr.