Så er der lagt en stor rettelse på Virksomhedsbørsen, den skulle gerne afhjælpe de fleste fejl i har indberettet. Sig gerne til hvis i kan finde flere.
jeg kan ikke slette modtaget/afsendte beskeder selvom jeg trykkerslet
her i Firefox ihvertfal, følger rammerne ikke med antallet af beskeder. Altså de strækker sig ikke med det antal der nu er, men stopper omkring den 7 besked.
Der er ingen afstand imellem sidenumre i beskeder i bunden.
Hvis afsender har et længere navn "klæber" det fast i besked teksten. Der er ikke afsat bredde af så det kommer til at, se ok ud
Nu har jeg, eller den viser 5 sider med beskeder. Så trykker jeg på et af de andre tal for at gå til den beskedside - men kommer til en blank.
Beskeder står med fed skift nu i menuen. Kanon. MEN den viser 40 beskeder og jeg havde kun 1 ny. Så nu viser den så 39.
Jeg kan se i laver en del om på virksomhedsbørsen, nu skal man åbenbart betale for at ligge annoncer ind hvis man ikke vil vente en uge !
Undskyld dette sure opstød: men det er sgu ikke gennemtænkt Martin... I må nok overveje hvilken strategi i skal følge... er det en No-Cure-No-Pay eller Pay-as-you-go - pt. syntes jeg det ligner en Pay-Pay-Pay-Pay model.....
Jeg syntes det er fint at betale for servicen, men strategien er ikke klar og har negativ effekt !
hilsen
Michael
LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,