Har I nogen ide om hvor lang tid der går endnu? De dialoger jeg havde med 4-5 potentielle købere er nok efterhånden ved at være gået i vasken.. og det er jo ærgerligt :-)
Har I nogen ide om hvor lang tid der går endnu? De dialoger jeg havde med 4-5 potentielle købere er nok efterhånden ved at være gået i vasken.. og det er jo ærgerligt :-)
Den kunstnerportal jeg har sat til salg vises ikke i oversigten over virksomheder til salg, og derfor kan jeg ikke klikke mig ind på den og dermed ikke fortsætte dialogerne. Jeg satte den til salg den 3. december, og kan kun se de to første registreringer fra denne dato og ellers intet efter de to.
Den kunstnerportal jeg har sat til salg vises ikke i oversigten over virksomheder til salg, og derfor kan jeg ikke klikke mig ind på den og dermed ikke fortsætte dialogerne. Jeg satte den til salg den 3. december, og kan kun se de to første registreringer fra denne dato og ellers intet efter de to.
Ahh :-) Det kan jeg se. Til gengæld kan jeg dog ikke se nogle afsendte/modtagne beskeder... Er jeg lidt langsommere end gennemsnittet, eller er de der ikke?
Ahh :-) Det kan jeg se. Til gengæld kan jeg dog ikke se nogle afsendte/modtagne beskeder... Er jeg lidt langsommere end gennemsnittet, eller er de der ikke?
Mvh
Steen
Har ud trykket på beskeder og logget ind med den profil du har oprettet dig med og ikke den du evt. har brugt til Amino Debat?
Jeg har lige været et smut omkring børsen og menuerne i toppen er halvt skjult af vinduerne under dem, så jeg kan slet ikke rigtig klikke på noget. Jeg kører Vista med nyeste IE.
Jeg søgte på virksomheder i Nordjylland og valgte jeg alle viste den ingen, men valgte jeg 0-½ mil i omsætning viste den 2. Det var dog forventet da der står at jeres søgefunktion ikke virker endnu :-)
Ja betingelserne for virksomhedsbørsen skal godkendes. Det burde ellers virke, har du checket at dit spamfilter ikke har fanget den?
Der er stadig nogle mangler i systemet, men vi arbejder alt hvad vi kan for at gøre det stabilt så hurtigt som muligt.
Mvh Jacob
Jeg kan da prøve at, se - jeg bruger dog Martins spamfilter - så vil være lidt spøjst hvis hans eget går i sit eget filter. Men har nu kigget og nej, de ligger ikke i min Spamfighter folder.
Men kan se de kom nogle timer efter. Så i rette folder ;)
Jeg har her til formiddag prøvet at oprette en annonce på virksomhedsbørs - men den lavede en fejl på sidste knap. Skal man forsøge igen, eller funker det bare ikke på nuværende tidspunkt?