Jeg har for flere år siden "lånt" et kort fra krak, til at vise vejen til en virksomhed. Nedenunder kortet skrev jeg så kilde på altså www.krak.dk. Jeg troede at min handling var fuldt "lovlig" - men nej ikke helt. (Det skal så siges at det ikke var ulovligt jf. lov, Krak måtte bare opkræve én penge for det) Sådan sagde medarbejderen hos Krak. Regningen lød på 1.500,- kr. Jeg ved dog ikke helt om de havde retten 100% på deres side, for da jeg spurgte om vi så ikke måtte beholde kortet, sagde de at jeg kunne få et års abonnement, på et lignende kort på hjemmesiden. Jeg synes du skal gøre det samme, bare send en regning ud. Men hvis det vigtigste for dig, bare er at få det fjernet, frem for "hævn" så ring da og bed dem om at fjerne det med den venlige tone. |
Jeg har ikke så mange penge at smide efter en advokat. Håber evt. at iværksætterordningerne i vores område vil være behjælpelige.
Det der generer mig kraftigt, er at om få dage har Google været forbi deres hjemmeside, og vupti så har de lukreret på mine gode placeringer i Google.