Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af virksomhedsform.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 23. Nov 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder på startvaekst.virk.dk og overvejer registrering. Kan man som enkeltmandsvirksomhed, samarbejde med andre enkeltmandsvirksomheder på samme hjemmeside? Hvis jeg har hjemmesiden og ønsker at bruge en anden selvstændig som partner uden at denne som sådan har relation til mit firma? (Håber det er forståeligt).

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 11:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan sagtens bruge en anden enkeltmandsvirksomhed som underleverandør.

Er det derimod tale om at en kunde, via din hjemmeside, køber en ydelse fra en anden enkeltmandsvirksomhed, så bør dette meget klart fremgå.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:17

enig med Arguins - vær dog opmærksom på, at hvis I optræder fælles på en række områder, så vil I være defacto I/S og dermed ha skabt personlig solidarisk hæftelse. I/S er ikke kun en form - men noget kan kan blive/være - også helt uden CVR, ved at man i fælles skat driver noget erhvervsmæssigt

Det at I bruger fælles platfor er ikke i sig selv nødvendigvis I/S men I skal nok overveje om I har så meget fælles overfor kunder, at samarbejdet gør jer til et I/S

I så fald kan I jo overveje at stifte I/S (gennemgået let men grundigt i den E bog om personlig virksohed du ser i min signatur) - eller evt stifte selskab, ApS eller IVS som også har en E bog med letlæst grundig gennemgang i min signatur)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)