Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online/Offline markedsføring??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello Amino ..

Jeg er ny på dette site, men syntes det så utroligt spændende ud, og kan jo så stille jer mit første ubesvarede spørgsmål ??

Jeg har ikke rigtigt nogen ide til hvordan jeg skal markedsføre www.pc-expressen.dk

Det skal være så billigt som muligt, så ingen råd om reklame bane på www.edbpriser.dk for 12.000 .. eller lign..

Nogen der har nogle forslag?

Bedste hilsner

Mark Jacobsen

p s. Ved godt siden indeholder fejl .. ;)

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 00:01

Sådan som jeres site ser ud nu.... Ville jeg ikke benytte penge på online markedsføring..
Man skal være sikker på at man kan vinde kundernes tillid visuelt, hvis man ønsker noget online markedsføring gennemført.

På nuværende tidspunkt - gå 100% på mund til mund... få nogle gode kundereferencer, mød menneskene, lad dem få nogle super oplevelser med jeres produkter...
Når jeres site kører i 5. gear igen, så er det på meget noget online lir ;)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 12:31

Hej Mark

På jeres hjemmeside møder man følgende besked

"Hjemmesiden er stadigvæk under opbygning, du vil derfor kunne møde nogle enkel døde links, eller andre underlige ting.
Men ligeså snart du har trykket godkend til din ordre så har vi modtaget den og klar til at behandle den."

Det skal i som minimum have styr på inden markedsføringen igangsættes.

Dernæst faldt jeg over følgende:

"Vi er ikke specilister i at lave hjemmesider, men har dog lavet hjemmesider til privat såvel som erhver...."

Det er efter min mening en uheldig formulering. Hvis jeg speciale netop ikke er hjemmesider, hvorfor så tilbyde den service?

Anyway når overstående er blevet rettet kan i så småt kom igang. Billig markedsføring på et område med så stor konkurrence er dog meget svært.

I skal efter min mening starte med mund til mund metoden, som både er billig og særdeles effektiv.

Held & lykke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)