God dag mine damer og herre. Jeg går i tankerne med at opstarte selvtsændig virksomhed med mødebooking & leadgenerering, jeg tænker at holde det smalt. Det bliver en enmandsvirksomhed, hvor jeg selv kommer til at stå for canvas opringningen. Det skal siges jeg ikke står inde for kold canvas, jeg mener virksomhederne vi kontakter fortjener at jeg tjekker dem uden inden jeg ringer. Grunden til jeg skriver her er, Jeg har brug for lidt råd. Jeg har kigget efter ringesystemer, det skal kunne fungere 100 procent til iphone & må gerne være overkommedelige priser. Jeg tænker så også igen er der behove for at jeg har et ringe system når det kun er mig? pt arbejder jeg i podio og tænker at bruge det som intranet/ crm system. Kender du til det & Hvad er din mening til podio? Hvilket system vil i anbefale når der 100 procent vil blive ringet fra iphones ? Jeg har kigget på skyriew - ivocall - phonepilet. Er der noget i mener jeg skal tage hensyn til der som jeg ikke lige har tænkt høre jeg det også gerne. Ang økonomi system, tænker jeg at starte med dinero eller xena Håber inderligt jeg kan få lidt råd & vejledning her igennem. |
Hej Mie,
Du skal tage et kig på mit system også: www.myphoner.com - det er designet specifikt til b2b kanvas og med et lille trick kan du få det til at ringe fra din iphone, hvis du også har en mac med facetime på.
Det bedste af det hele - det koster ingenting, hvis du kun er dig selv! Hvis du har flere sælgere, koster det kun 9 euro per sælger per måned. Prøv det af og skriv til mig hvis du vil vide det lille iphone trick ;-)
/Jeppe