Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

klikprocent på 0,21....?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

House of kids:

Hej Martin

Jamen, så må du hellere høre mine tal for i dag - som i øvrigt er gennemsnittet hver dag:

Antal klik: 225

CTR: 1,86 %

Gennemsnitlig CPC:  0,84 kr.

I alt kr. 188,68

Tænk engang - jeg har ikke gjort andet end at ligge mine mærkers navne ind og så lidt ord som »børnetøj« »babytøj« osv. Alle relevante ord og jeg optimerer aldrig på det - det kører bare.... Når der (ofte) ringer virksomheder som vil sælge optimering af adwords - og jeg fortæller dem mine tal - så mener de faktisk ikke de kan gøre det bedre :·) Pudsigt :·)

Mange hilsener Helle 

Tillykke med det Helle Big Smile Men prøv lige og læs min pm igen. Det drejede sig nemlig ikke om adwords Big Smile

PS. De spørgsmål jeg havde er nok bedre at skrive en pm tilbage med :-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:09

Har svaret din PM også :·)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:27

House of kids:

Har svaret din PM også :·)

Jeg har bare ikke fået nogen pm fra dig endnu Smile

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:34

Hej Helle,

Næææh noget unormalt er der ikke i det...
Men nogen gange kan synligheden også snyde en del - altså hvad der virker synligt når man "kigger efter sit banner", er ikke ens betydende med, at det også virker synligt, når man kommer på sitet for at lede efter information.

Jeg havde fx et topbanner hos Eksperten.dk, med en klikprocent på 0,77 og 0,96 ... derudover havde jeg også prøvet med et banner der lå ved siden af de respektive indlæg, og det gav en klikprocent på 1,86 - hvilket jo er en væsentlig forskel.
Dette skyldes bl.a. at mange må scroolle ned for at læse hele indlægget, hvilket gør at topbanneret forsvinder relativt hurtigt fra brugerens skærm.
Ligeledes indbyder topbanneret til at man farer videre til et andet site, men er man nu kommet på det pågældende site for at søge information, er man sjældent tilbøjelig til at hoppe videre med det samme. Har man til gengæld fået læst artiklen eller afsluttet sin søgning, så har man overskuddet til at hoppe videre i links'ne.

En anden ting, som jeg tror kan spille en rolle er.... At et banner skal indbyde til noget der er "lettere" og/eller "mere spændende" end det der er på det pågældende site.
Søger man fx på Edbpriser, er man selv i gang med at finde tilbud på den "lette måde", så må et banner helst ikke signalere et lån med en masse renteberegning etc..

Well, det er jo forskelligt fra person til person, og situation til situation...

Tror også det er vigtigt at et banner sætter rammerne for hvad du vil møde på den anden side, uden at vise alle fordelene... Lidt ligesom en bikini ;-)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:22

Hej Helle

Gode tal, men de kan blive bedre. Vi er i samme branche. Mine tal fra i går:

Antal klik: 391

CTR: 3,21%

Gennemsnit CPC: 0,29

Ialt kr. 112,63

Jeg optimerer konstant og har vel over 2000 søgeord.

www.kids-domain.dk

Jørgen Christensen 

jfc
Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:24

Så skal jeg vist ikke være utilfreds med min Adwords kampagne, jeg mener ellers den kan gøres langt bedre (det kan den helt sikkert også), men mine tal fra igår er:

Antal klik : 164

CTR: 5.49%

CPC 0.73

Jeg er ved at lære mere og mere om Adwords og Google generelt.

Bannere har jeg ikke de bedste oplevelser med, jeg syne sikke de er pengene værd. My point of view...

Mvh

Axel

www.pakua.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)