HVORDAN sælger/optimerer jeg mit www.salg af CHOCOtime konceptet til især små og mellemstore virksomheder (white collar - it/media/reklame/revision/arktikter/iværksættere/..)
HVEM kan/har lyst til at kaste sig over denne opgave for mig?
Jeg kiggede på din webside og jeg synes ikke design af din webside og præsentation af dit produkt lever op til prisen på dit produkt. Det ser desværre lidt billigt og amatør-agtigt ud. Du har virkeligt brug for et godt salgs/marketings koncept som ligger vægt på hvorfor dit produkt er bedre end konkurrenternes.
Du skriver at man får god energi af mørk chokolade, hvilket er fint nok, men det betyder jo også at jeg ligeså godt kan købe den billige mørke chokolade fra netto og få samme effekt for meget mindre penge. Du bliver nød til at finde ud af et eller andet som du kan fremhæve ved dit produkt som gør det den extra pris værd eller som hæver det over mængden.
Hvis du skal kunne sælge chokolade til en høj pris, så skal kunderne enten kende din chokolade og vide at man ikke kan få noget der smager så godt som det (ikke muligt at smage ved netsalg), eller også skal du sælge dem et koncept, så de TROR at dit produkt er exclusivt og er alle pengene værd. Prøv at tænk på andre mærkevarer, hvad er det de sælger. Det er ikke kun selve varen men livsstil/image/identitet etc.
Billederne på din webside ser efter min smag ikke super spændende og appetit-vækkende ud. Feks. billedet med lidt tilfældigt knækkede stykker giver ikke indtryk af at vi har med et exclusivt og højt kvalitets produkt at gøre.