Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab i Købmagergade - København

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

For en god ven:

Vi er to virksomheder, der har ca. 500 m2 i Købmagergade, lige ved Illum i Københavns centrum. Da vi ikke bruger alt pladsen selv, søger vi nogle søde og rare en-to mands virksomheder at dele pladsen med. Kontoret er ideelt, hvis du arbejder med coaching, terapi etc.

Den ene virksomhed arbejder med IT, og den anden arbejder med medarbejderudvikling og coaching. Kontoret er udstyret med netværk, internet, mulighed for fastnet telefon. Vi har endvidere dørtelefon og elevator og masser af spændende butikker i området.

Der er mulighed for et stort kontorlokale eller enkelte kontorpladser. Vi råder også over borde og stole, såfremt det måtte være ønsket. Der er ligeledes tre møde/samtale rum til rådighed.

Vi har evt. lagerplads i kælderen, så hvis du står og skal bruge opbevaringsplads, er dette også en mulighed. 

Kontoret ligger på 4. sal, så det er begrænset, hvor meget larm der er fra gågaden. Vi lægger vægt på dynamik og sparring, hvorfor du bydes på en uformel snak og rundvisning skulle det have fanget din interesse.

Priserne ligger fra DKK 2.500 og opefter afhængigt af dit ønske og behov...

Kontakt for yderligere information eller rundvisning.

Henrik Stender

Tlf. 4025 8525

---Tekst slut

Med venlig hilsen

Henrik Stender
Partner

PROADVISOR Gruppen A/S

Købmagergade 19

Tilmeldt 18. Apr 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:21

Hej Martin

Tak for indlægget, der er nu flyttet en grafisk designer ind og to rigtig søde coaches. Så det rykker for vildt det her Amino ! Big Smile

Der er stadig 5-6 kontorpladser ledige, så hvis der er interesseret, så bare giv os et kald.

Fortsat rigtig god dag :-)

/Henrik

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:48

Hej Henrik

Det er jeg super glad for :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 18. Apr 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:57

Hej Martin og alle Amino'er

Nu er kontorlokalerne i Købmagergade udlejet.

Der har været en overordenlig stor interesse! Jeg kan kun opfordret til, at andre også bruger Amino, når der skal udlejes kontorplads.
Tusind tak for et hurtigt og effektivt medie!

Såfremt du fortsat er interesseret i plads i Købmagergadens unikke placering, så skriv mig en mail og du kommer på venteliste.

Endnu engang tak for en rigtig god service og for at nedbringe mine husleje omkostninger i Købmagergade. Der er en halv citronmåne og et glas dubonet på min regning, når vi ses næste gang...

Keep on truckin'

/Stender

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:31

Det glæder mig :-)

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)