Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til regnskab - har lavet fejl, så jeg nu har negativ salgsmoms?!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Fra  miini.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har haft mit eget firma siden oktober 2014, og har startet nyt årsregnskab 1. januar 2015 i Dinero. Så langt så godt. Nu skal jeg så indberette moms for 2. kvartal, og på trods af lav indtægt og næsten ingen udgifter, siger Dinero, at jeg skal have over 15.000,- tilbage i moms?! Jeg er helt sikker på, at jeg har lavet en fejl et eller andet sted, men kan ikke lure, hvad der er sket...

Det jeg har brug for lige nu, er en regnskabskyndig, der vil se mit regnskab igennem, og fortælle mig hvor fejlen ligger. Gerne asap, da momsen skal indberettes senest 1. september.

På forhånd tak

Mette

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:25

Hej Mette

Jeg kigger gerne dit regnskab igennem. Jeg læser til dagligt økonomi på Aarhus universitet, og har flere virksomheder jeg løbende hjælper med bogholderiet. Og er desuden erfaren bruger af bl.a. Dinero. Jeg arbejder som udgangspunkt på timebases kr. 200 pr. time. + moms. Tænker det tager en times tid, afhængeligt af omfanget af dine bilagGiv lyd hvis det har interesse. Jeg kan evt kigge på det i aften :-)

Vh. Daniel Schmidt

ds@bschmidt.dk

Freelance bogholder. Ekspert i Dinero, Billy, mf. Få det gjort rigtigt - Og spar tid & penge!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Fra  miini.dk Skrevet kl. 19:38

Hej Daniel

Det vil være super! Jeg kontakter dig på mail med det samme :-)

Vh.

Mette

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)