Hej Amino'er |
Hvad vil du modtage af kort som udgangspunkt ???
Quickpay virker ud af boksen måneds basis betaling . Epay binder du dig for 1år af gangen.
Hej Amino'er |
Hvad vil du modtage af kort som udgangspunkt ??? |
Som udgangspunkt, kreditkort - Visa/visadankort, mastercard og gerne mobilpay.
|
Jeg vil klart anbefale Clearhaus med den løsning startet selv med dem og det virker til en billig løsning |
Det også det jeg tænker umiddelbart. Jeg kan bare ikke se deres "krav" nogle steder? |
Hej Vi startede ud med Paypal, dette var dog for bøvlet både for webshopejer og for kunderne. Vores nuværende løsning er med Quickpay og Swedbank. Hurtig oprettelse og ingen problemer i dagligdagen. Eneste minus er at man ikke kan modtage rene Dankort, her skal du have en aftale med Nets (det gamle PBS). |
Nets/Teller + Epay |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
som vel retteligen er - eneste minus er at vi ikke kan tage dankort eller modtage visa dankort via det meget lave dankort gebyr. Selve de rene dankort er der kun ca 7% der har men derimod går ca 80% af al online handel via visaDANKORT - helt enkelt grundet på det lave gebyr. Man kan jo være så lille, at man vil finde det dyrt, men man skal ikke være ret stor, før (visa)dankort vil være billigste løsning www.kortgebyr.dk - bare prøv at sætte flueben i dankort og fjerne det igen - med dine egne tal i, så ser du hvad der er billigst helt samlet per transaktion vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej John og tak for dit svar. |
Det støder lidt mod - at nets ikke er lynhurtige i behandling af ansøgning men det ændrer jo ikke ved at de er eneste med mulighed for visaDANKORT og dermed det lave gebyr vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com