Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger virksomhed til indgåelse af samarbejde omkring marketingplan (bachelorprojekt)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Som overskriften antyder, så er jeg, sammen med en studieven, på udkig efter en virksomhed der har lyst til at indgå et lille samarbejde.

Vi afslutter en Professionsbachelor i Finans på Aarhus Erhvervsakademi, og har begge to i sinde at læse Cand. Merc. Marketing i 2016. Derfor ligger markedsføring i høj grad indenfor vores interessefelt, og det føles derfor naturligt at afslutte uddannelsen med en markedsføringsplan.

Drømmescenariet ville være at indgå et samarbejde med en mindre virksomhed, som i sidste ende kan bruge projektet til noget. Jeg har personligt før skrevet min SRP i samarbejde med Starco omkring implementering af LEAN i deres produktion i Kina, og dette har bekræftet mig i, at det er noget der giver mere blod på tanden, end blot en teoretisk opgave om en stor virksomhed, der alligevel havner i papirkurven til sidst.

Hvis dette lyder interessant, eller i kender nogen som tænker det kunne være spændende, så må i hjertens gerne kontakte mig.

Dette kan naturligvis gøres her, men man er også mere velkommen til at smide en mail eller give et opkald.

Mail: nicolaihartmann1990@gmail.com

Mobil: 27 85 81 11

Mvh. Nicolai Hartmann

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)