Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vores site online...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Så er vores site online. Tjek www.coolpeopleTv.dk ud og lad os vide hvad i synes. Der kommer en del flere features på inden for ganske kort tid... Så stay tuned.... Der kommer knald på...

Mvh The cool people Team

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 09:59

hej Morten,

tillykke med din nye side. Umiddelbart ser den jo ganske nydelig ud, men ligner også noget der er set før. En enkelt ting jeg savnede var noget info omkring hvem i er, og ikke mindst, hvorfor man skulle melde sig ind - hvad er fordelene?

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 13:29

Glimrende videoer... jeg kommer nok til lige at hænge lidt ud inden jeg giver en anmeldelse Stick out tongue

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 19:25

Hey. Tak for dit svar.  Siden er som sådan ikke unik endnu.. men det bliver den. Vi arbejder konstant på at opgradere siden og i kan forvente fede tiltag fra os.

Info om hvem vi er kan ses nederst på siden og ellers kan i finde os på www.coolpeoplemedia.com

Fordele ved at melde jer ind hos os er at i får en Dansk side i kan hygge jer med, i støtter et dansk firma frem for f.eks Youtube, i får danske konkurrencer og sjove indslag og inden for kort tid vil i opleve at vi gør danmark interaktivt på en anden måde.

Så hold jer ikke tilbage, hop med og hav det sjovt sammen med os...

Mvh Morten 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 19:26

Okidoki.... Feel free to smide en video eller 2 op og lave en gratis profil. Du risikerer max at få et smil på læben eller 2...

mvh Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)