Hvad skal vi bruge i virksomhed, til at søge kunder/kanvas.
Den gode gamle med eget telefon eller er der andre og som kan lave en setup hvor vi ringer fra pcen måske og leverandør må også gerne i connect med mig
Der er flere programmer som kan klare det, som du søger.
Der er fordele og ulemper ved de forskellige.
Bascom - et simpelt opslagsprogram, hvori emnerne (kunderne) dukker op, sorteret i puljer/kategorier.
Du skal så selv gribe knoglen og ringe til dem med oplysningerne på skærmen.
Man betaler et månedligt abonnement og kan derefter have (så vidt jeg ved) ubegrænset antal ansatte (brugere) på.
IvoCall et dansk program, med rigtigt mange muligheder for at customize setuppet, betjeningen og mange fordele som ikke kan nå at nævnes her.
Det er så også en del dyrere og man betaler pr. Licens. - altså for hver ansat du har som ringer/har adgang.
Actimizer er en slags "mellemting" imellem de to ovennævnte. - og det suverænt mest andvendte program indenfor telemarketing i Danmark.
Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!