Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Jeg skal have erfaring!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ej Amino, jeg har et måske simpelt, måske ikke simpelt, spørgsmål til jer. Hvilken branche er bedst, til at starte en mindre virksomhed, hvor det ikke så meget er penge der skal være gevinsten, men erfaringen? Jeg søger nemlig erfaring indenfor iværksætter branchen, og håber på at i kan hjælpe mig lidt på vej!

Jeg er åben over for alle forslag. Tak for forhånd!

Casper

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 00:59
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:15

Nu er iværksætteri jo ikke et fag eller en branche som sådan, så erfaring indenfor iværksætteri kan være mange ting.

Før du vælger branche, synes jeg at du skal gøre op med dig selv hvad det er du gerne vil have erfaring med.

Er det bogholderi/regnskab, salg, online/offline markedsføring, produktudvikling, finansiering, kundeservice, lagerstyring, leverandørhåndtering, import/export, outsourcing, projektledelse, strategi, partnerskaber, logistik eller noget helt 15. du gerne vil have erfaring med?

Hvis du indkredser 1-2-3 ting du gerne vil arbejde med, og have erfaring med, er du et stort skridt nærmere hvilken branche/område du skal kaste dig over. Det er ihvertfald lidt nemmere for os at pege dig i en retning hvis vi ved hvad der interesserer dig mest ved iværksætteri.

Mvh Carsten

Tilmeldt 16. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:37

Jeg tænker nok mest webshop agtig, hvis det er hvad du mener :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:35

Hvorfor webshop? Nok det sidste jeg ville vælge selv...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)