Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af sengetøj

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Som de fleste af jer herinde føler jeg, jeg har en god ide. Meeen mangler lige lidt hjælp :)

Har fået en ide til noget sengetøj, med motiver af nogle tegninger jeg selv skaffer. Både til baby dyner og hovedpuder men også til almindeligt sengetøj

Jeg er klar over det skal produceres men vil gerne starte med nogle "prototyper" eller vareprøver

Hvor kan jeg få "trykt" disse tegninger på sengetøjet, er der nogen der kender en god leverandør eller evt er interesseret i en drøftelse om et evt samarbejde?

Hvad skal man regnede med produktionsomkostningerne er til dette pr sæt? Ikke en nøjagtigt omkostning bare et kvalificeret gæt.

Om det skal laves i DK eller i udlandet har jeg ikke taget stilling til, da der er fordele og ulember i begge dele som jeg ser det.

Håber i kan hjælpe. 

Mvh

Kenneth

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Mht. til samarbejde med en virksomhed fra udlandet, kan jeg få dig i kontakt med virksomheder som denne: http://www.sae-a.com/.

Jeg arbejder hos den kommercielle del af den koreanske ambassade, så vi har kontakt til en del tekstil producenter :) 

Du er velkommen til at ringe eller skrive på 

Dir. Tel: (+45) 3347 7227

E-mail: info@kotra.dk

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)