Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det nås at få rettet udvidet selvangivelse for 2014?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opdaget en fejl i min udvidede selvangivelse for 2014. Jeg benytter virksomhedsordningen og har angivet for stort et beløb beholdt i virksomheden og for lille et beløb som jeg har trukket ud i overskud. Jeg vil høre, om det nytter noget at kontakte Skat nu og bede dem rette det? Fristen var jo 1. juli, men kan det lade sig gøre at få det rettet alligevel?

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1110
Skrevet kl. 13:43

Du går bare i din skattemappe og retter

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:58

overordnet skal mit råd være altid at bruge revisor ved mindste usikkerhed om VSO men der er ikke noget problem ved at gå ind og rette den udvidede, ud over det KAN forsinke årsopgørelsen

VSO er relativt kompliceret så derfor mit råd om revisor ved spor usikkerhed - også for at sikre det overhovedet er en god ide at bruge ordningen

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 15:04

Mange tak til jer begge for svar. Jeg er lettet over at høre, at det ikke er for sent. Og John, tak for rådet om at få en revisor ind over. Jeg har faktisk kontakt til en revisor, som har ydet rådgivning ifm. VSO (og moms o.l.) og som også tjekker min opstilling af resultatopgørelse og balance hvert år samt vejleder i udfyldning af selvangivelsen, men det er stadig mig selv, der står for regnskabet og indberetningen. Men jeg glæder mig ustyrligt til den dag, jeg kan lægge det hele over til ham! ;)

Igen tak for svar og god sommer! :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)