Jeg søger en partner som har lyst til at gå igang med et spændende projekt som nu er klar til at blive søsat. |
Tillader mig lige at oppe tråden :-)
Jeg søger en partner som har lyst til at gå igang med et spændende projekt som nu er klar til at blive søsat. |
Tillader mig lige at oppe tråden :-) |
Det ville være fint, hvis du viser designet. Det skal man ikke være bange for. Jeg har selv en masse designs liggende til frit skue på min hjemmeside, som også 'blot' mangler en investor. Lad os se det, så vi kan bedømme om det er noget nogen vil invistere i eller hjælpe med på anden måde :) Kh David - |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Designet kan ses på min hjemmeside som bliver oplyst til dem som er interesseret. |
Noteret :) |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Men, kære Hagbart - det svarer jo lidt til at prøve at sælge et maleri man har lavet. Kun dem, som er interesserede kan se det. Men det er jo netop ikke sikkert, at man bliver interesseret før man har set det? Som designer kan jeg fortælle dig, at man altid skal vise sit produkt frem, hvis man vil finde nogen som er bare den mindste smule interesserede. Dertil kommer en hel masse ting og overvejelser, men de behøver så ikke at være synlige for andre ende dem, som netop er interesserede. Så lad være ved at 'fedte' med det. Lad os se dit møbeldesign, for pokker! Kh David - |
Det er ikke fordi du ikke må se mit design? Jeg vil bare ikke vise det frem i et forum. Da jeg beskytte det indtil jeg har fået det ud i butikkerne. Hvis man er interesseret som partner? Er designet mindre vigtigt, der er mange andre spørgsmål en Evt. Vil have svar på før de spørger ind til designet. |
Hvis du ikke vil have det frem, så er det måske en god ide at fjerne din mail.. eftersom jeg gætter på det er @ (din hjemmeside) .. Der er i hvert fald et møbel der bliver vist på den hjemmeside.. God weekend. |
Det er altid svært at beskytte et design. Men helt simpelt, så kan dine filer på din computer, din dokumenterede arbejdsgang, eventuelle vidner osv. altid dokumentere, at du kom først med et eventuelt design. Jeg mener bare, at det ikke er den bedste 'salgsstrategi' IKKE at vise dét man prøver på at sælge. Jeg vil f.eks. rigtigt gerne sælge en højtaler jeg har designet. Og her er den! Er der nogen, der vil invistere i den? Et tip: man må være helt åben. Kh David - |