Den med 95% af tiden er ikke godt da det overhovedet ikke må bruges - ikke en gang som gennemgang privat. Dertil ikke godt det er egen bolig da du jo så skal beskattes af indtægten. Du kan derimod fratrække forbrug (varme og el) samt andel af ejendomsskat - svarende til antal m2 HVIS rummet er indrettet alene til kontor
Mere gennemgået i e-bog om fradrag som gennemgår generelle regler og så en lang alfabetisk gennemgang. Du ser indholdsfortegnelse i linket
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Tusind tak for jeres hurtige svar og relevante links! Jeg vil læse det igennem og tænke mig godt om / have en rivisor ind over, inden jeg begynder på at leje hos mig selv :-)
Tusind tak for jeres hurtige svar og relevante links! Jeg vil læse det igennem og tænke mig godt om / have en rivisor ind over, inden jeg begynder på at leje hos mig selv :-)
god ide at få en konkret rådgivning/vurdering fra en revisor
god vind med det hele
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER