Hey Amino'er |
Har hørt flere det har lykkes rigtig godt med. Hvis bare du fremlægger din ide rigtig og det er gennemarbejdet og er seriøst, så er det meget muligt du kan finde en.
Hey Amino'er |
Har hørt flere det har lykkes rigtig godt med. Hvis bare du fremlægger din ide rigtig og det er gennemarbejdet og er seriøst, så er det meget muligt du kan finde en. |
Det er jeg glad for at høre! |
Hejsa Jeg har selv lagt mærke til dem samme Rie, der burde "ryddes op" derinde, er utrolig svært at se om/hvem/hvor mange der rent faktisk er aktive mere og stadig er klar til at investere, det er lidt øv. Der burde sendes en mail ud til de eksisterende 1,2,3,4 gange om året, hvor de bekræfter at de stadig er villige til at investere og datoen opdateres i Amino Kapital, et lille hint til Martin Thorborg og co. :) //Kim |
Send lidt information til mig på PM, så kan det være vi kan finde ud af noget uden brug af Kapital... |
Kim - Helt enig! Især da jeg så, at investorerne kan framelde de mails, der automatisk fortæller om nye investeringsmuligheder. |
Granberg1: Jeg har skrevet til dig. :o) |
Hej Rie
Ja, det er så spørgsmålet :) Jeg kender desværre ingen der har "fået penge" gennem dette system, så har ingen praktiske erfaringer med det. //Kim |