Hej folkens,
Jeg har ledt en del herinde men de fleste forum traade er ret gamle, saa ville lige spoerge her.
Nogen med nogle gode bud paa hvad de bedste forums er hvis man primaert henvender sig til mobil?
Jeg kiggede lidt paa websitetoolbox og for en ikke IT kyndig som mig er det jo super let og simpelt virker det som om - kiggede saa paa phpbb og der falder min IT viden helt igennem og aner ikke hvordan jeg overhovedet skal komme igang.
Kiggede ogsaa paa dyerere loesninger saasom XenForo og Vbulettin men virker sgu ogsaa ret teknisk for en som jeg som reelt gerne bare vil have at alt klares af det sted jeg opretter mig hos.
Men det mobile site er ret vigtigt for mig og har brug for det er ganske godt, men ville ogsaa vaere rart hvis man kunne lave sitet i dansk saasom det er muligt paa phpbb, men fatter serioest nada af hvordan man kommer igang der og hvad mere man skal koebe/have for at kunne lave et forum der, hosting/diverse programmer til kode osv...
Nogen med et par gode link til hvordan man kommer igang og nogen med gode anbefalinger om hvad fungerer bedst paa mobilen og er medgoerligt for en IT tosse?
ville vaere rart hvis udgiften maks var ca 30-40$ om maaneden udover mit site som er koebt via one.com.
Paa forhaand tak, (og undskyld der ingen danske bogstaver er her)
Torben