Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing - Hjælp vejledning og nem måde at starte på!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere!

Jeg er bosat I Filippinerne, hvor min kerne forretning efter mange år hos blandt andet IBM I management, er at hjælpe virksomheder i alle størrelser omkring rekrutering og outsourcing. Jeg har brugt og stadig bruger en masse tid på at opbygge et rigtig godt netværk af både Outsourcingvirksomheder, Virtual Assistants, trainings & Rekruterings firmaere samt en masse folk. 

Jeg hjælper I øjeblikket en masse virksomheder verden over med at finde Virtual Assistants til at hjælpe deres forretning.
For lige at sørge for alle er med, hvad er så en Virtual Assistant (VA)? En Virtual Assistant er som sådan en fancy titel for en person som arbejder i en anden lokation end hvor firmaet holder til, så supporten personen yder er normalt online. VA's er normalt ansat som Freelancere, så du får en faktura hver måned fra dem, hvilket gør der ikke er nogen udgifter udover den aftale pris, hvilket gør planlægningen meget nemmere og giver et nemt overblik over omkostningerne ved at have en VA. 

Hvordan fungere det med at finde en VA gennem min service? 

1. Vi tager en snak om hvad for opgaver du har i tankerne en VA kan hjælpe dig med og hvad erfaringer du har brug for.
2. Jeg finder de rettet kandidater til dig, hvor du så har mulighed for at vælge den helt rigtige person gennem en interview process.
3. Personen starter med at arbejde for dig.

Det lyder nemt ikke? 

Løn kommer altid an på erfaring og egenskaber, men jeg har lavet et lille overblik over hvad mine klienter typist betaler:

General VA (aka alt mulig mand/kvinde) – Social media, let skrivning, email/email marketing, kalender, rejse planlægning, online indkøb, generisk SEO, linkbuilding, reserach, let regningskab og lignende
Prisen for en General VA ligger I gennemsnittet mellem 3.500 – 5.000 per månede.

Grafisk designer Det kan være lidt mere individuelt hvad man kigger efter ved grafik/design, så det er en god ide at få nogen prøver på abrejdet, så man er sikker på det er en stil der matcher hvad man er på udkig efter. Prisen her starter often omkring de 4.000 og går op til 7-8.000 om måneden for de fleste.

Web udvikler Det er også meget individuelt med udviklere da der er stor forskel på udviklingsprogene, men de fleste her fokusere på wordpress og PHP. Priserne for disse starter oftest omkring 4000 og går ligsom grafiske designere en del længere op. Mine egne erfaringer her er en fornuftig løn og en udvikler som har godt styr på hvad de laver often ligger omkring 5-6.000.

I sommenerens anledning giver jeg en Amino rabat per succesfuld ansat for bare 3.995 kr.! (Mit standard honorar er mellem 5.000 og 8.000 afhænging af skill set) – Det gør du for meget få penge kan få en pålidelig medarbejder her i Filippinerne.

Hvis der er firmaere med andre eller større outsourcing behov, hjælper jeg også med sætte kontore op her i filippinerne og lignende,

Hvis der er yderlige spørgsmål eller du har lyst til en snak om de forskellige muligheder kan I spørge løs. Jeg kan enten kontaktes på Skype ”MadsSingers” eller Email: Mads@MadsSingers.com

God sommer!

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget godt alt sammen. Men hvordan sikre man at man får den rigtige person?

Det hele hænger jo på dig. Kan du nu også finde de rigtige personer? Har du nok indsigt i området til at kunne vurdere persones kvalifikationer? 

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Remy,

Det er helt korrekt, som sådan betyder det jeg laver benarbejdet og finder kandidater der passer til de krav folk har - Det vil sige de "bare" skal interview folk. Forskellen er hvis du går ud og selv kigger efter freelanere, hvor du snilt kan lave 40-50 interviews for at finde en der passer dig, finder mine kunder generalt folk inden for 3 interviews. 

Hvis du har prøvet at hyre og ansætte fuld tids folk før, ved du hvor meget arbejde der kan være i det. De fleste folk jeg før har arbejdet med har snilt brug 20 timer på at finde den rigtige kandidat og igen er der er del der alligevel ikke får et godt resultat.
Hele mantraet omkring min service er du interviewer til du finder en der passer og du betaler ikke før - De fleste recruiment services der tilbyder lignende ordninger så som "virtual staff finder" sender dig for 3500 dkr, 3 CV's som du så ellers kan håbe på er gode kandidater. 

Hvis du har andre spørgsmål siger du bare til ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)