Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mockup/blueprint for social APP ide

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har en ide til en social app. Jeg ved hvad den skal kunne, hvilket problem den løser, hvilke funktioner den skal have og hvordan funktionerne skal fungerer osv. Men jeg har lavet en beskrivelse af appen og skrevet det ned, men der er nogle helt konkrete ting som er svære at beskrive med ord, fx hvordan de forskellige "sider" i appen hænger sammen og hvordan man kommer fra et sted i appen til et andet... Hvordan laver jeg en helt konkret model af dette ? fx til at vise en programmør... Har overvejet bare at tegne det hele på papir og så starte helt fra "login screen" og så bare tegne hver side i appen.. Eller lave et eller andet lort med post-its... Men er der nogen teknikker eller programmer til det her?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg bruger selv et værktøj der hedder Balsamiq - det er simpelt at bruge og ret udmærket. Men den Klassiske model med "Blyant og Papir" virker stadig helt fint. 

Og ja, sørg for at få alle (væsentlige) skærmbilleder med, incl login skærmen. Det vigtigste her er at komme igang, så kan du altid finpudse/justerer efter behov senere

Held og Lykke med projektet

//Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg finde en der er ekspert i rapid prototyping og proof of concept (ikke vores speciale, så vi kan desværre ikke hjælpe dig)... 

Det er som regel meget billigt at få lavet sådan noget, og det bliver meget bedre end hvis du prøver på at gøre det selv :-) 

Mvh
Dennis O. Madsen
Konsulent ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har mange års erfaring i design af Apps og deres UserInterface. 

Jeg specalisere mig i at bygge designet og funktionerne op i et grafisk udkast som kan sendes til programmøren

Der findes mange dygtige programmører som ikke har sans for design og brugervenlighed. Og det er tit svært at forklarer sit koncept til programmøren. 

Jeg kan bygge et dokument som i helheden viser appet's funktioner og dets design til de mindste detaljer. 

Alt dette gør jeg naturligvis i samarbejde med jer. 

Brugervenlighed og design er en af nøglerne til at få succes i et app. 

Jeg sætter også appet op i en powerpoint præsentation, som kan vises til mulige samarbejdspartnere eller investorer. En gennemgang af en sådan præsentation vil give seeren en fuldendt forståelse af appets opbygning og funktioner. 

Har været med til at lave mange apps og har fundet frem til at, design fasen er en god mulighed for at forbedre sit app, og det at have et overblik over designet og interfacet er et kæmpe plus og en stor hjælp. 

Dette gør også arbejdet nemmere for programmøren da han/hun vil kunne opbygge appet hurtigere og mere præcist da de vil have et komplet overblik over hvad der skal laves. 

Jeg designer også app ikoner og illustrationer som evt. kunne være i appen. 

Alt i alt, vil design fasen hjælpe jer med at at ideudvikle og man finder tit nye funktioner man slet ikke normalt ville have tænkt på. 

Ser frem til at høre fra jer, vil med glæde lave jer et gratis udkast af jeres app design så i kan se hvad jeg er i stand til. 

Vh Sebastian

Hvis ovenstående vækker interesse så smid mig en mail på Sebastianbeen@icloud.com 

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan både lave dit mockup og hele appen til rigtige fornuftige priser.

Du skal være velkommen til at skrive til mig (m@nsted.dk) så kan vi tage resten derfra!


God aften!

//Mathias

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)