Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, hvad skal jeg gøre?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har denne side www.wellebob.dk -

Siden har 130-170 unikke besøgende om dagen.

Stortset kendt blandt alle unge i Danmark..

men siden trænger til at blive piftet godt og grundigt op, har været så heldig at jeg har fået et rigtig lækkert pro. design,

men kan ikke kode siden selv og har ikke penge til det da jeg er studerende, kommer ikke langt for 2000-3000 kr som i jo selv siger.

Så hvad gør jeg så? uden at give en eller anden 50% af min side for at bruge et par dage på at gøre den i stand..

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 23:05

Hej,

Stort set kendt af alle unge i Danmark og ikke flere unikke besøgende om dagen... det hænger da ikke helt sammen gør det?

Du må enten:

A. Lære at programmere

B. Skaffe pengene

C. Give en andel til en der kan programmere - og her mener jeg ikke nødvendigvis 50 %.

D. Finde en frivillig (de er en sjælden vare, men de findes har jeg ladet mig fortælle... typisk meget unge fyre som bare vil lære noget)

E. Lade siden stå til som den er nu.

Så det er jo bare at vælge :-)

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:39

Hvis du ikke kan betale en programør, hvad så med udvikling og markedsføring af siden. Hvis du regner med at skulle tjene penge på den skal der vel flere end 130-170 besøgende om dagen.

Hvordan tjener man penge på sådan en side ud over reklamer.

Hvorfra kommer de tilmeldte, er det fra hele landet eller er der specielle områder hvor der er mange.?

Bare lidt nysgerrig.

Mvh.

Thomas

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 17:48

"Stort set kendt af alle unge i Danmark og ikke flere unikke besøgende om dagen... det hænger da ikke helt sammen gør det?"

Det hænger sammen på den måde at folk ikke gider at besøge siden længere fordi den er så "gammeldags"

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 17:49

Hej Thomas,

Det er stortset hele landet...

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 18:51

>>>>uden at give en eller anden 50% af min side for at bruge et par dage på at gøre den i stand..

At sætte sådan i side i stand er ikke kun et "par" dage, et kræver tid og forsat udvikling på flere områder. Så hvis ikke du tjener penge nu, og ikke kan nogle af tingene, så må du søge efter nogle der vil investerer på den ene eller den anden måde, og det eneste du kan betale med er en andel.

Der findes jo mange af den type sites, så du er i hård konkurrence.

Iøvrigt er det ikke mange brugerer der kommer frem ved søgning på profil med mere.  

Held og lykke.  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)