Jeg er i fuld gang med at skifte server til min blog. Men nu glemte jeg selvfølgelig lige at eksportere mine kategorier, indlæg og pages fra den gamle. Da jeg stadig har ftp adgang til den gamle blog vil jeg hører hvor og i hvilken mappe disse ligger?
Kan jeg evt. bare tage de filer (når i har fortalt mig hvor de ligger :)) også overskrive de filer der ligger på min nye server?
det bliver vist lidt teknisk... men i princippet kan du jo godt... men om det virker, aner jeg ikke... ellers må du ind og hente hvert indlæg i databasen og smide dem ind på ny...
Det er nogle vigtige sider jeg selv har skrevet, kun 7-8 stykker som jeg gerne vil have med over. Så hvis der er nogen derude med den rigtige viden så meld det lige på info@kennethboysen.dk så må jeg betale hvad det koster.
Det er nogle vigtige sider jeg selv har skrevet, kun 7-8 stykker som jeg gerne vil have med over. Så hvis der er nogen derude med den rigtige viden så meld det lige på info@kennethboysen.dk så må jeg betale hvad det koster.
Jeg kunne jo godt tage penge for det, men google er din ven i dette tilfælde. Men du er nok nødtil at handle hurtigt.
Jeg startede op på www.surftown.dk med bloggen. Jeg fandt dog hurtig ud af, at der var problemer med at uploade m.m. pga låst safemode. Derfor er jeg nu flyttet til www.one.com Men da jeg har taget domænet med mig kan jeg jo ikke gå til admin delen (online) og tage den backup af det jeg ønsker.
Så de gl. filer ligger hos surftown og der har jeg adgang til databasen (mener jeg)
Tak til google og ikke mindst TAK til dig Kristian :)
Det var så lidt, håber du får styr på det. Hvis du er lidt opmærksom kan du oprette indlæg i samme rækkefølge som de gamle, så de får de samme urls.. så taber du ikke dine placering i google.