Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opløsning ApS firma.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er tidsfrister for at lave alt de her ting i orden? Skal jeg gøre det før årsafslutning, eller skal man gøre her og nu?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Da der umiddelbart er flere overtrædelser af selskabsloven og nogle der kan have betydning i forhold til SKAT, så vil jeg anbefale at I tager fat om problemstillingen NU.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

en normal kontrolleret lukning nok 2-3.000 kr i alle fald - her kan det jo så være lidt mere og kunne afhænge af, om I får de 25.000 ind på plads helt omgående NU og om der er andet arbejde med aktiebøger og andet.

Det haster. Hver dag der går med problemet og pengene ude, gør det vanskeligere for en revisor/advokat at forsvare det i en lukning. Da der let er vente tid hos en revisor lige nu med sene årsopgørelser så tag fat i en i morgen og aftal tid. Revisor kan sige hvad håb der er - og det knytter sig givet til at kapitalen kommer retur vil jeg mene. Det har din makker også mere end stor interesse i at fixe selv.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak John. 

Du har været en stor hjælp samt de andre der kom med deres indlæg

Jeg prøver at tage kontakt til ham, og finder ud af om han er villige til at løse dette problem sammen. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)