|
Hej Amino Jeg har fået en rigtig god idé til et website som godt kunne gå hen og blive et hit. Tilmed en meget simpel idé. Nu kommer man som regel galt afsted hvis man siger det ikke er set før, men det tror jeg faktisk ikke - hvis man skal tro nogle timers grundig googling. Selv om jeg er professionel PHP-programmør og udmærket kunne lave det selv, har jeg et problem med tiden. Derfor overvejer jeg at få det kodet i langtbortistan, fx hos nogle indere som jeg har benyttet mig af før. Nu er der bare det ved det at ideen som sagt både er god, original og forholdsvis simpel at gå til. Og netop pga. denne kombination kan jeg godt frygte at inderne hugger min ide, hvilket ikke vil være så sjovt. Omvendt sidder jeg og spekulerer på om jeg er paranoid. Hvad siger erfaringerne? Er der nogen reel risiko for at dem man outsourcer til hugger ens ide eller sælger den færdige kode til nogle andre? Hilsen Martin |
Så må du jo få det lavet herhjemme, det mener jeg også er langt det mest seriøse bud :) Og her er en tavshedserklæring også mere til at tage og føle på, især fordi du hvis du f.eks. hyrer os har en reel mulighed for at sagsøge os for kontraktbrud, hvilket du har meget svært ved overfor et firma f.eks. i Indien. Jeg husker ikke om Indien er med i CISG, men det mener jeg ikke de er. Desuden er Danmark ikke med i 2.delen af denne og det betyder at den del af CISG som omhandler aftaler ikke er ratificeret i Danmark, hvorfor du alligevel vil skulle falde tilbage på et af landendes nationale lovgivniner.
Og da du ville ende som den forulempede part ville det blive I Indien du skulle sagsøge firmaet i(hvor de har hjemsted) ... og held og lykke med at sætte dig ind i den Indiske aftale lovgivning :)
Desuden siger du det er simpelt, så er besparelsen ved at outsource det til udlandet minimal. Min erfaring er at du skal et godt stykke over 100.000kr i projektpris før du får en reel gevinst ved outsourcing. Hvis det er noget som lyder tillokkende så giv mig lige et kald, vi arbejder som du måske kan se på vores hjemmeside også primært i PHP og vi er yderst seriøse og professionelle omkring vores arbejde, hemmeligholdelse og sidst men ikke mindst selve kodningen.
Bliv gratis medlem