Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. opstart af eget gartneri/væksthus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, jeg kan forestille mig at i bliver oversvømmet med urealistiske, halvfærdige projekter som spilder jeres tid, og hvis denne tråd ryger under den kategori, må i meget undskylde, sagen er den at jeg længe har drømt om at starte mit eget, hvad det skulle være har været den svære del, jeg gider ikke starte noget bare for at gøre det, det skal være noget jeg interessere mig for, noget jeg brænder efter.

En dag gik det op for mig, at jeg altid har været draget i retning at botanik, enten i form af mine egen køkkenhave som jeg puslede med da jeg var knægt til det hav af blomster og planter jeg passer og plejer i min fritid i mit hjem.

Mit spørgsmål til jer er, tror i der er en fremtid, en mulighed i, at starte eget gartneri, de fleste jeg spørger siger nej, de fortæller mig at mange af de danske gartnerier og væksthuse lukker fordi folk istedet importere fra udlandet.

Jeg er parat til at uddanne mig, tage chancer og knokle. men vil i sige at der er en fremtid i at starte eget væksthus op eller lign.?

Mange tak for jeres tid.

Venlig hilsen N.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)