Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort eller Ej

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer 

Jeg har nu åbnet min webshop og har også har handlen igen , men har haft bunker af besøgende 3700 besøg fra hhv facebook og 123.nu som har efterladt deres kurve .

så er jeg begyndt at tænke kan det skyldes at jeg kun tager Visa & Mastercard og ikke dankort , ???

hvad er folks erfaring omkring dette i webshop , og jeg køre med 1 page checkout så det er ikke fordi folk skal igennem en 5 trins process 

på forhånd tak for hjælpen

Steen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg går ud fra at folk kan bruge deres visa dankort - men at du så bare kun kan bruge visa delen af det - men at du tager omkostningen ved det. Hvis det er sådan og det er klart for kunden, så tror jeg ikke det er hovedårsagen. 

Omvendt hvis du kan få pænt salg, så ligger nets og dankort nu ret meget til højrebenet. 80% ca af al dansk onlinehandel er via dankort delen af visa eller rent dankort, så det er jo nok fordi det er billigst 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Tjele
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 12
Fra  DipDap Company Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

Jeg har også lige åbnet en webshop hvor jeg har fravalgt dankort delen. Jeg har før drevet en webshop hvor vi tilbød dankort. Men de fleste transaktioner foregik med Visa kort herpå. Jeg har derfor valgt at spare pengene til Nets og i stedet oprette mig igennem Clearhaus. Det har jeg været tilfreds med indtil videre. Det skal siges at jeg endnu ikke har haft den store omsætning da jeg ikke har reklameret for shoppe ud over Facebook. Jeg overvejer at tilbyde Mobile Pay, som jo er nyt og nemt. 

Mvh. Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John 

Kunderne betaler ikke nogen kortgebyr dette har jeg pålagt mit firma i indberegningen i kalkulationer m.m.

Jeg har selv VISA/MASTERCARD delen nu , men overvejer da stærk Dankortet , vis man kan blive godkendt af Nets til det. ved ikke hvor hårde i kanten de er om at give dette til internet butikker som er nystarte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Første og fremmest tillykke med den nye shop :-) , Jeg har selv indløser aftale med Clearhaus på visa/mastercard delen og det virker bare ud af boksen.

Mobilepay har jeg også luret lidt på men om det så lige er den bølge folk er på i nu ved jeg ikke ....

Jeg har bare den tanke om ja jeg ved det er en opstart fase at det skal lige i gang med salget men her tænker jeg har haft 3869 besøgende igennem fra mine 3 sociale media steder hvilket er godt men kun 2 gennemførte handlere og en 49 styk efterladte kurve med en gennesnits værdi på 379kr som ikke er blevet gennemført . så man tænker da så om det er den betalings løsning jeg har som gør dette ?

Hilsen

Steen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ja specielt de 49 efterladte kurve tyder jo på noget i check-out som ikke ringer hos forbrugerne. Med potentialet ville jeg overveje dankort (visadankort) trods alt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja netto min tanke john ...såå

Der er hermed ansøgt hos nets d.d. og kontrak er underskrevet så venter man jo bare på svar igen gra dem

Hilsen
Steen

Fra Herlev
Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 78
Fra  iCoverYou Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige gjort det sammen. Åbnede 1 aug og har haft lidt salg. Men har også haft 6-7 kurv der bliver forladt.

Hellere have de 6-7 salg end ikke. Dog helt uden at vide om det ER manglende dankort.

Hos iCoverYou.dk får du en sikker og brugervenlig handel.

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

At modtage Dankort og ikke kun Visa / Master eller via Paypal er et absolut must når du skal handle med kunder i Danmark.
LANG de fleste betalinger foregår med Dankort, og en stor del af forbrugerne flygter til en konkurrent, hvis denne løsning ikke tilbydes.

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Meyer:
LANG de fleste betalinger foregår med Dankort,
jep - ca 80% af al dansk onlinehandel foregår via dankort (eller dankort delen af visadankort som jo er dankort hos nets) 4 ud af 5 online handler, så der er intet fald i det

Er man lille så kan andre løsninger være med, men omvendt skal man også tænke langsigtet og i fordel ved at vise man kan klare dankort del af visa - men jeg tror den ligger omkring 15.000 kr omsætning pr måned (og det kan man ikke leve af efter råvarer) så banker dankort alt andet - og længe inden det punkt, skal man nok seriøst overveje det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)