Dermed skal du bare kontrollere, at det står korrekt i rubrik 12 i selvangivelsen (den kan du ikke skrive i selv da det er indberetningpligt for arbejdsgiver) men du kan selv skrive i forskud i rubrik 12
Ja dit frikort bruges automatisk så du betaler kun 8% AM bidrag indtil frikortet er opbrugt
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Så jeg skal bare sende dem en faktura, hvilket de betaler og så skal de selv indberette det til skat, så jeg skal ikke gøre noget, andet end at sende fakturaen? :)
de er så private personer og de skal så ikke indberettet men du skal skrive det i rubrik 15 i selvangivelsen -alt bør gå via netbanksoverførsel og mener at alt over 10.000 lovmæssigt skal gå via netbank - men brug det bare hver gang - det er god dokumentation begge veje
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
ja er det ikke det jeg skriver - for 2014 selvangivelse og for 2015 forskud - du har ikke 2015 selvangivelse før i begyndelsen af 2016 den hedder 15 i selvangivelse og kan hedde 221 i forskud - men du ser det vil jeg mene i teksten til rubrikkerne -