Jeg er interesseret i at komme i kontakt med virksomeheder inden for IT som er interesseret i samarbejde. Det kan være at der er nogle projekter der skal løses eller man har nogle stillinger ubesat. Det har også en interesse hvis du ikke er virksomhed men besider nogle kompetencer inden for IT. F.eks. projektleder, designer, udviklere osv. Med en uddannelse inden for IT har jeg de sidste 4 år arbejdet med udvikling på microsoft platformen (.NET/MSSQL) og har erfaring med projektledelse. At i disse tider hvor der er mange projekter og opgaver men virksomheder ikke kan få løst kan vi hjælpe med det. Jeg har allerede et stort netværk af udviklere til rådighed. Men lige nu mangler jeg nogle projekter og kontakt til virksomheder. Skriv til mig så kan vi finde ud af hvordan vi evt. kan samarbejde. |
Jeg fik lige to tanker da jeg læste dit indlæg, det ene var at du burde tage et kig på http://www.projektopslag.dk, et site vi just har lavet færdigt for en kunde.
Men udover det kan jeg ikke rigtig se hvad du egentlig er ude efter? Mangler du noget at rive i, altså opgaver eller mangler du nogen at sø-sætte nogle projekter med eller hvordan?