Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Falsk og misvisende markedsføring fra Amino? Hvordan er det nu reglerne er?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes vi skal til at respektere hinanden Martin gør det så godt som han nu kan.
Martin har jo medarbejdere under sig som laver sådan nået, husk på det alle sammen.
Selvfølgelig er god kundeservice altid at lytte til sine kunders ønsker, det kommer man længest med.
Der må sidde mange derude af privat personer som følger hjemmesiden som bliver skræmt væk når de læser omkring sådan nået.
Og det samme må gælde erhvervs drivende rundt om i landet.

 

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin Thorborg:
Så misforstår du mig.

Ja, det gjorde jeg så også. ;)

På trods af at det - for hver enkelt - er et beskedent beløb, er det et rigtig godt emne. At man tjener penge på sidelinjen ved at have et gratis forum, gør vel ikke reglerne mere bøjelige? Om fejlen har eksisteret 1 eller 10 år, gør vel heller ingen forskel?
Hvis ikke det er for at vildlede (at prisen skal syne mindre end den er), hvorfor skrev i så ikke den reelle pris fra starten? Eller lavede det om efter i blev gjort opmærksomme på det?

M.T + følge: Jeres svar er ikke kun hånlige og nedsættende, de er også fuldstændig uden gode argumenter.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende tråd at følge, og med en vis undren...

Som erhvervsdrivende ville jeg da takke en kunde for en oplysning der gør opmærksom på, at noget på en side ikke er korrekt i henhold til lovgivningen.
jeg syntes da det står helt klart, via de link der sobert og velargumenteret for i tråden, at prisen skal oplyses inkl. momsen.

Så kan man jo vælge at sige "skidt med lovgivningen, vi har andet der er mere vigtigt"
Oplever det som en smule arrogant i netop et fora hvor der er mange selvstændige som hver dag bliver punket i alle leder og kanter med lovgivning for ikke at få nallerne i klemme.

Men sådan er vi så bare så forskellige...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære venner

Det er ikke et spørgsmål om at være ligeglad, det er et spørgsmål om jeg ikke er enig i tolkningen.
Amino Plus giver kun mening for erhvervsdrivende og ikke hvis man bare overvejer at blive iværksætter.
Og da vores målgruppe derfor 100% er erhvervdrivende, finder jeg det naturligt at vise prisen 99 kr. + moms.
Og slutteligt er det med til at understrege at det er et forum for erhvervsfolk og det er det vi vil vise og være.
Slutteligt tak for alle venlig input.

De bedste hilsner

Martin

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Og da vores målgruppe derfor 100% er erhvervdrivende, finder jeg det naturligt at vise prisen 99 kr. + moms.

Ja med denne målgruppe er det helt korrekt med 99 kr. + moms.

 

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Snackfood.dk Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kæmp videre. Brug endnu mere tid på sagen. Det handler om snyd og bedrag for kr. 24,75 (inklusiv moms).

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jobbemax:

Kæmp videre. Brug endnu mere tid på sagen. Det handler om snyd og bedrag for kr. 24,75 (inklusiv moms).

Nåh..., så hvis man bare snyder/vildleder en lille smule, så er det i orden? Confused


Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Så kan der vist ikke koges mere suppe på den historie ...brug hellere jeres tid på at opsøge nogle kunder, lav rettelser i jeres webshop eller et nyhedsbrev til jeres kunder ;-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Kære venner

Det er ikke et spørgsmål om at være ligeglad, det er et spørgsmål om jeg ikke er enig i tolkningen.
Amino Plus giver kun mening for erhvervsdrivende og ikke hvis man bare overvejer at blive iværksætter.
Og da vores målgruppe derfor 100% er erhvervdrivende, finder jeg det naturligt at vise prisen 99 kr. + moms.
Og slutteligt er det med til at understrege at det er et forum for erhvervsfolk og det er det vi vil vise og være.
Slutteligt tak for alle venlig input.

De bedste hilsner

Martin

Nu er jeg kontrær og irriterende, men det jeg "hører dig sige" Martin, er at du sådan set helst så at alle uden egen virksomhed og gyldigt CVR bare skal pille af?

Jeg ser intet sted på siderne noget om at det er en betingelse for PLUS at man ER virksomhedsejer med CVR.

Jeg ser til gengæld en masse tilbud til PLUS, som jo må gælde uanset om man ejer en virksomhed eller ej.

http://www.amino.dk/plus/rabatklub/alle.aspx 

Eller er der knyttet betingelser til de tilbud om at man skal være registreret i CVR for at opnår div. rabatter?

Det kunne jo tænkes at der var folk, som ville betale for at få fordelene som beskrevet;

"Valgfrihed om der skal vises top- og bundbanner på debatsiderne og vælge de større og mere ”agressive” reklametyper fra. Med andre ord kan du som Amino Plus medlem nyde debatten med færre reklamer, såfremt du ønsker det."

fremfor at bruge Adblock! (ps. agressive skal være med 2 g ér  aggressive....)

"Amino Plus giver kun mening for erhvervsdrivende og ikke hvis man bare overvejer at blive iværksætter."

??? Gad vist hvor mange du lige fik stødt godt og grundigt der - 

Hvis du var bare lidt smart, satte du dine priser på PLUS både med og uden moms, i stedet for som nu, hvor du faktisk har skudt dig selv i foden og ytret noget i retning af "PLUS er kun for erhvervsfolk - alle andre er uinteressante".

Af en iværksætter at være, som mange tydeligvis ser op til, havde jeg faktisk forventet en anden tilgang til den her kritik.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ninaf:
Nåh..., så hvis man bare snyder/vildleder en lille smule, så er det i orden? Confused

Jahh, det er lige som hvis man kun køre en lille smule for stærkt, det gør jo heller ikke noget Skype-BigSmile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)